וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטין לעיתונאי שהחלים משבץ: "אני רואה שאתה שתוי"

במהלך מסיבת עיתונאים שהתקיימה במוסקבה התבדח הנשיא הרוסי על עיתונאי ורמז שהוא שיכור. הבדיחה נראתה פחות מצחיקה לאחר שהתברר כי מדובר בכתב שלקה פעמיים בשבץ שהותיר אותו עם פגיעה בראשו

צילום: רויטרס, עריכה: טל רזניק

במהלך מסיבת העיתונאים השנתית של לשכת הנשיאות הרוסית שהתקיימה אתמול (חמישי) במוסקבה, התבדח הנשיא ולדימיר פוטין על עיתונאי ורמז שהוא שיכור לאחר ששאל שאלה על המשקה הרוסי הלאומי – משקה אלכוהולי בשם קוואס. הבדיחה נראתה פחות מצחיקה לאחר שהתגלה כי העיתונאי, ולדימיר ממטוב, החלים פעמיים משבץ מוחי שהותיר פגיעה בראשו.

במהלך מסיבת העיתונאים שאל ממטוב את פוטין בנוגע למשקה שמיוצר ברוסיה ובנוגע לאפרויות הפצתו. "אני רואה שכבר שתית", ענה הנשיא הרוסי שלא ידע על עברו הרפואי של העיתונאי. "רציתי לתת לך לשתות גם, אבל המאבטחים לא אישרו לי להביא שום דבר לכאן", אמר בתגובה ממטוב. "אתה יודע, לפעמים כשמישהו מביא לי במתנה אוכל או שתייה, הם שואלים אותי אם אני אוכל או אשתה זאת לבדי, או שהם יבדקו את זה", ענה פוטין. "אני אומר: 'מה זאת אומרת לבדוק?'". "אין לך טעם", השיב ממטוב. "בסדר".

מסיבת העיתונאים עסקה ברובה בנושאים רציניים, בהם המשבר במזרח אוקראינה והמשבר הכלכלי ברוסיה. פוטין סירב להודות כי ארצו נתונה בקריסה כלכלית ואמר כי לכל היותר מדובר ב"מצב שיחלוף תוך שנתיים". את האחריות למשבר הוא הטיל על המערב: "הם רוצים לעקור את שיניו של הדוב הרוסי".

עוד ידיעות בוואלה! חדשות:
"מי שחושב שאפשר לטלטל חטיבה ושזה לא יכאב - טועה"
חשד להרעלה: ארבעה גברים התמוטטו באשדוד; מצבם קשה
פעילת להב"ה ששוחררה ממעצר: "זה ארגון קדוש"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully