וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולך בעקבות האב והאח: ג'ב בוש "בוחן ריצה לנשיאות"

מושל פלורידה לשעבר הכריז כי יקים ועדה מייעצת, לקראת הבחירות המקדימות במפלגה הרפובליקנית. רומני נותר המועמד הרפובליקני המוביל. "חשבתי רבות על המנהיגות החזקה שאמריקה צריכה"

ג'ב בוש, אחיו של ג'ורג' בוש, הודיע כי יתמודד לנשיאות ב-2016. AP
"נהיה בקשר בקרוב". בוש/AP

ג'ב בוש, אחיו של נשיא ארצות הברית לשעבר ג'ורג' וו. בוש, בנו של הנשיא לשעבר ג'ורג' בוש, ומושל מדינת פלורידה לשעבר, הודיע היום (שלישי) כי הוא "החליט לבחון באופן פעיל את האפשרות של ריצה לנשיאות ארצות הברית". בהודעה שפרסם בעמוד הפייסבוק שלו, הוסיף בוש, הרפובליקני הראשון המודיע על כוונתו להשתתף במירוץ לבחירות 2016, כי בחודש הבא יקים ועדה מייעצת לטובת קידום המהלך.

"כמו רבים מכם, משפחתנו בורכה בהזדמנות להתאסף יחד במהלך החגים", כתב. "שוחחנו על עתיד האומה. בעקבות השיחות האלה, חשבתי רבות על המנהיגות החזקה שאמריקה צריכה". בוש מתכנן להיפגש עם אזרחים ברחבי המדינה "על מנת לדון באתגרים הקריטיים ביותר שבפניהם עומדת האומה יוצאת הדופן שלנו".

עוד בוואלה! חדשות:
פסיכולוג אמריקני שעבד עבור ה-CIA: "דוח הסנאט מעוות"
השוטר שהרג הנער השחור בפרגוסון: "לא הייתי פועל אחרת"
לקראת מועמדות? הילרי קלינטון נפגשה עם שלדון אדלסון

בוש סיים את הודעתו בברכות לרגל עונת החגים, והוסיף: "נהיה בקשר בקרוב". סקר שפורסם אתמול באתר "פוליטיקו" צופה לבוש 14% תמיכה בבחירות המקדימות של המפלגה הרפובליקנית. המועמד המוביל הוא מושל מסצ'וסטס לשעבר והמועמד הרפובליקני בבחירות לנשיאות ב-2012, מיט רומני.

על פי הסקר, רומני צפוי לזכות ל-19% תמיכה בפריימריז. עם זאת, אם יחליט רומני שלא לרוץ ב-2016, בוש צפוי לזכות ב-16% תמיכה. מועמדים מובילים נוספים הם המושלים כריס כריסטי ומייק האקבי. אולם כאמור אף אחד מהמועמדים המסתמנים לא הודיע באופן רשמי על השתתפותם במרוץ.

אמו של בוש והגברת הראשונה לשעבר, ברברה בוש, אמרה בריאיון בתכנית "The Today Show" כי בנה ג'ב "יהיה הכי מתאים לתפקיד, ללא ספק - אבל היה לנו מספיק בוש".

במפלגה היריבה, הסקרים צופים תמיכה גורפת לשרת החוץ לשעבר הילרי קלינטון. עם זאת, גם קלינטון, רעייתו לשעבר של הנשיא ביל קלינטון, טרם הודיעה באופן רשמי על מועמדותה. אם היא אכן תיבחר בבחירות המקדימות של המפלגה הדמוקרטית ובוש יהיה המועמד הרפובליקני, הבחירות בתום כהונתו של ברק אובמה יהיו בין קרובי משפחה של נשיאים אמריקנים לשעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully