וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכותרות המרכזיות שעשו את סוף השבוע

ליברמן: "לא פוסל אף אחד; לא את הרצוג ולא את נתניהו". לבני: "מוכנה לשלם מחיר כדי שהיעד יושג". חייל נעצר בחשד שאיים על ח"כ פריג' בפייסבוק. ארה"ב שוקלת לקרוא להקמת מדינה פלסטינית. כל כותרות השבת

ליברמן: "לא פוסל אף אחד; לא את הרצוג ולא את נתניהו"

שר החוץ אביגדור ליברמן אמר היום (שבת) באירוע "שבתרבות" בתל אביב כי הוא לא פוסל ישיבה בממשלה העתידית - גם עם יו"ר מפלגת העבודה יצחק הרצוג וגם עם ראש הממשלה בנימין נתניהו. כמו כן, הבהיר יו"ר ישראל ביתנו כי "יש לשים את הדיבורים על רוטציה בממשלה בצד" - זאת בהתייחסו לריצה המשותפת של הרצוג ושל יו"ר התנועה ציפי לבני בבחירות הקרובות, שבמסגרתה סיכמו השניים על רוטציה ביניהם אם תרכיב הרשימה שלהם את הקואליציה הבאה.

לדבריו, הוא לא נמנה עם "מחנה לא רק ביבי" ועל אף חילוקי הדעות בינו לבין נתניהו, שהובילו לפירוק השותפות בין הליכוד לישראל ביתנו, הוא מעריך את ראש הממשלה. "הגישה הזאת של לפסול מישהו בגלל יחסים אישיים או ויכוח לא מהותי הוא לא נכון", אמר ליברמן. "צריך להיות ענייניים. מעולם לא פסלנו איש - ישבתי עם בוז'י ועם ציפי בממשלה ואפילו הצטרפתי לממשלת אולמרט בניגוד לאינטרס האלקטורלי שלי". הוא הוסיף כי "ישראל ביתנו ישבה עם החרדים, עם קדימה, עם הליכוד ועם שינוי. מה שחשוב זה מהות הנושאים ובמה מטפלים. יש לנו תנאים מהותיים וגם פרסמנו אותם, כמו הסדר אזורי כולל".

הפצוע בפיגוע משחזר: "הבנתי שאני בסכנה, התחלתי לברוח"

משה קלוד קמון, אחד משבעת הפצועים בפיגוע התזת החומר, שחזר אתמול (שישי) את שאירע בצומת שליד מחסום המנהרות.

"אני עובד בגוש עציון כמלווה הסעות", סיפר מבית החולים הדסה עין כרם - שם אושפז במצב קל. "בדרך כלל אני חוזר מהגוש ועוצר בצומת עוקף חוסאן, לפני מחסום המנהרות, כדי לקחת טרמפ לביתר עילית, שם אני גר". כך עשה קמון גם היום בצהריים, אלא שהנוהל השגרתי שלו הופר על ידי מחבל פלסטיני. "לא עברה חצי דקה (מהרגע שהגעתי לצומת) ואוטו עצר", המשיך. "אדם ערבי הגיע מצד ימין, הספיק לשאול אותי 'מה השעה', ואז מיד זרק כוס או בקבוק עם חומר שפגע לי בעיניים".

לבני: "מוכנה לשלם מחיר כדי שהיעד יושג"

יו"ר התנועה ח"כ ציפי לבני רמזה אתמול כי תהיה מוכנה "לשלם מחיר פוליטי" במהלך הרכבת הממשלה הבאה. את הדברים אמרה בריאיון ל"יומן" עם איילה חסון בתגובה לשאלה שעסקה בנושא הרוטציה בראשות הממשלה. בימים שאחרי האיחוד של העבודה והתנועה נטען כי לבני יצאה נשכרת מהחבירה להרצוג, ושמתן הרוטציה הוא מעין "פרס" עבורה אשר יקשה על חלוקת תפקידים בממשלה.

היא הגנה על הרשימה המשותפת והבהירה כי עד לפני שבוע היו בזירה הפוליטית כמה מפלגות בינוניות – מה שהשתנה באחת עם ההכרזה על החבירה. "בתוך שבוע הרשימה המשותפת הפכה להיות אלטרנטיבה לראשות ממשלה. הרצוג, במעשה חכם ואמיץ לקח את הקונספט והעמיד עצמו מועמד ראוי מול נתניהו. זה לא היה קורה אחרת".

חייל נעצר בחשד שאיים על ח"כ עיסאווי פריג' בפייסבוק

שוטרים מתחנת נצרת עלית עצרו אתמול חייל צה"ל בחשד שאיים בפייסבוק על חבר הכנסת עיסאווי פריג' ממפלגת מרצ. החייל, תושב העיר בן 19, נחקר ובחיפוש שערכה המשטרה בביתו נמצא מחשב שבו כתב את דברי האיום. בשעות הערב ייערך דיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בנצרת.

לדברי פרקליטו של החייל, עו"ד סעיד חדד, שמייצג את החשוד מטעם הסניגוריה הציבורית, "מדובר בחייל בודד המשרת ביחידה קרבית. בעקבות אירועים טראומתיים שעבר במבצע 'צוק איתן', נוצר אצלו כעס על התבטאויותיו של ח"כ פריג'".

עו"ד חדד טען כי "כבר לאחר האירוע החייל הבין את טעותו, הביע צער בפני מקורביו והחליט לסגור את חשבון הפייסבוק שלו. חשוב להדגיש שהחייל מציין שלא התכוון לממש את הדברים שכתב, ורק רצה להביע את כעסו על המצב".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

הדילמה של קרי: ארה"ב תקרא בעצמה להקמת מדינה פלסטינית?

ראש הממשלה בנימין נתניהו ייפגש בתחילת השבוע עם שר החוץ של ארצות הברית ג'ון קרי כדי לדון בניסיונות של הפלסטינים ומדינות אירופה לקדם החלטה במועצת ביטחון של האו"ם הקוראת להקמת מדינה פלסטינית. בישראל מקווים שארה"ב תטיל וטו על כל הצעת החלטה מסוג זה, אולם בממשל האמריקני הולכת ומתגבשת בימים האחרונים אלטרנטיבה לא פחות בעייתית מבחינת ראש הממשלה נתניהו - הצעת החלטה אמריקנית, שתקרא גם היא להקמת מדינה פלסטינית, אך תכלול גם ניסוחים מרוככים וידידותיים לישראל.

הרעיון מקודם על ידי פקידים בכירים בדרג המקצועי במחלקת המדינה, הסבורים שהטלת וטו על הצעה הקוראת להקמת מדינה פלסטינית בגבולות 1967 (עם חילופי שטחים) תפגע ביחסיה של ארה"ב עם מדינות ערב, ואילו הימנעות מהטלת וטו תגרום למשבר פומבי עם ישראל. לכן, כפיתרון ביניים, הם מציעים שארה"ב תקדם החלטה משלה, שמצד אחד תכלול התייחסות לגבולות 1967 (עם חילופי שטחים), ומצד שני תדגיש את דרישות הביטחון של ישראל, תכלול התייחסות כלשהי לזהותה היהודית ותימנע מהצבת תאריך יעד נוקשה לנסיגה ישראלית מהשטחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully