וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: בת ה-7 עולה לרכב הגבר החשוד שאנס אותה ביער

11.12.2014 / 17:58

בסרטון ממצלמות האבטחה באזור שממנו חטף לכאורה תושב ירושלים את הילדה, ניתן לראות אותה בבירור עולה לרכב. לפי החשד, הגבר פיתה אותה בממתקים, לקח אותה ליער מבודד ואנס אותה

לאחר שאתמול הותר לפרסום כי המשטרה עצרה בשבוע שעבר תושב ירושלים בן 48,בחשד שחטף ילדה בת שבע באשדוד, אנס אותה וביצע בה מעשה מגונה, היום (חמישי) התפרסם תיעוד של האירוע. בסרטון שצולם במצלמות האבטחה במקום, ניתן לראות בבירור את הילדה נכנסת לרכבו של החשוד.

תחילת המקרה ביום שני שעבר, כאשר בשעות הצהריים דווח למשטרת אשדוד כי ילדה בת שבע נמצאה בחורשה ליד בית שמש לאחר שככל הנראה נחטפה באשדוד. הילדה נמצאה בוכה ומבוהלת והועברה לבני משפחתה. לנוכח חומרת האירוע מינה מפקד מרחב לכיש, ניצב-משנה אלי כזרי, צוות חקירה מיוחד בתחנת אשדוד.

מעדותה של הילדה עלה כי אדם שאינו מוכר לה חטף אותה בעת שהמתינה להסעה בסיום לימודיה בבית ספר באשדוד. על פי החשד, הגבר פיתה את הילדה באמצעות ממתקים, ולאחר שעלתה למכוניתו, הסיע אותה לעבר חורשה באזור בית שמש, ושם ביצע בה מעשים מגונים. הגבר השאיר את הילדה לבדה בחורשה וזו הגיעה לכביש ראשי סמוך וזעקה לעזרה.

עוד בוואלה! חדשות:
גדעון סער הודיע: לא מתמודד על תפקיד יו"ר הליכוד
העצורים בחשד להצתת בית הספר הדו-לשוני - פעילי להב"ה
דרמה בעליון: אמה של רוז פיזם הורשעה ברצח

חשד: נהג מונית פיתה בת 7, חטף אותה ותקף אותה מינית ביער. צילום מסך
החשוד בבית המשפט, אתמול/צילום מסך

החשוד נעצר לאחר חקירה של צוות החקירה המיוחד ובחקירתו הוא קשר את עצמו למעשים. מיוחסות לו עבירות של חטיפה, מעשה מגונה ואינוס, ואתמול הוארך מעצרו בחמישה ימים.

אתמול התייחס למעצר אביה של הילדה, וטען כי בתו הצליחה להניס את התוקף לפני שהספיק לבצע בה את זממו. "היא אמרה לי שהיא דיברה איתו ואמרה לו שהיא לא מוכנה שייגע בה. בנס גדל הוא לא הצליח", אמר האב בשיחה עם וואלה! חדשות. לדבריו, "היא ברחה לכביש ראשי והזעיקה עזרה - וכך הצליחה לברוח".

"מדובר בסיפור קפקאי", טען פרקליטו של החשוד, עו"ד אריאל עטרי. "מדובר באדם שניסה לעזור לילדה ובשל אי הכרת הדרך שבה הסיע אותה הילדה נלחצה ובכתה והוא נלחץ בעקבותיה. היום למדנו שהילדה מסרה גרסאות סותרות בשתי חקירותיה ושהראיות הפורנזיות לא תומכות בגרסת הילדה. לכל טענה בדבר פגיעה כלשהי בילדה אין שום בסיס".

לפניות לכתב יניר יגנה: Yanir9310@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully