וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: הציע סיוע לקשישים - וגנב מהם אלפי שקלים

10.12.2014 / 21:27

תושב הצפון בן 36 נאשם שנחשב ל"שודד הכספומטים", נהג להציע עזרה לקשישים שביקשו להוציא כסף מהכספומט ולברוח לאחר שהוציא מחשבונם אלפי שקלים. "ניצל את ממדי גופו וחוזקו הפיזי"

צילום: מצלמת אבטחה

כתב אישום הוגש היום (רביעי) לבית משפט השלום בתל אביב נגד גבר בן 36, תושב הצפון, שנהג להדוף באלימות קשישים בעת שביקשו למשוך כסף מכספומטים בתל אביב ובאזור הדרום וגנב מהם אלפי שקלים. השוד האחרון שביצע "שודד הכספומטים" אירע בתחילת השבוע, שבמהלכו שדד תושבת תל אביב כבת 70, והוא זה שהוביל למעצרו.

במקרה האחרון, הגיעה הקשישה אל סניף בנק הפועלים ברחוב אלנבי בתל אביב וביקשה למשוך כסף, כשלפתע ניגש אליה גבר וביקש לסייע לה. "הוא עשה את זה לאחר שסיימה להקיש את הקוד הסודי של כרטיס האשראי שלה", סיפר קצין במשטרת מחוז תל אביב. "הוא הקיש מיד את הסכום שהוא מבקש לשדוד - 3,500 שקל - תוך שהוא הודף אותה מהכספומט. אחר כך הוא נמלט מהמקום".

עוד כתבות בנושא פלילים:
חשד: חטף בת 7 באשדוד ותקף אותה מינית ביער מבודד
חשד: הבעל לשעבר, הבעל הנוכחי והאח רצחו בת 31 ברמלה
פרשת המין בדרום: 4 נערים נוספים חשודים בבעילת בת 15

"שודד הכספומטים" בפעולה: מציע סיוע לקשישים ובורח עם הכסף. צילום מסך
השודד הקיש את הסכום שהוא מבקש לשדוד תוך שהוא הודף את הקשישה"/צילום מסך

כוחות של משטרת לב תל אביב פתחו בסריקות ואיתרו את החשוד, המוכר למשטרה מתחום עבירות האלימות והרכוש. במהלך החקירה הצליחו השוטרים לזהות כי פעל בדרך דומה גם בעוד ארבעה מקרים - שניים בתל אביב ועוד שניים בדרום. כמו כן, בידי המשטרה צילומי מצלמות האבטחה של חלק מהמקרים. "בכל המקרים הוא פעל נגד קשישים תוך שהוא מנצל את ממדי גופו וחוזקו הפיזי כדי להדוף אותם ולמנוע מהם להתנגד למעשיו", סיפר גורם במשטרת תל אביב.

לפניות לכתב אבי אשכנזי: Aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully