וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבטיחה לבעלה לשעבר הפתעה אחרי הסקס - ודקרה אותו

בני זוג גרושים יצאו יחד לבילוי ולאחריו הזמינה האישה את הגבר לביתה. השניים קיימו יחסי מין ואז כיסתה האישה את עיניו, הבטיחה לו הפתעה - ודקרה אותו בגבו. היא נדונה ל-12שנות מאסר

אנדראה סנטון שדקרה את בעלה לשעבר לאחר סקס. דיילי מייל, צילום מסך
הבעל הצליח להאבק בה ובלרוח מהבית. אנדרה סנטון/צילום מסך, דיילי מייל

אנדרה סנטון בת ה-53, שדקרה את בעלה לשעבר בגבו נידונה אתמול (שני) ל-12 שנות מאסר. על פי הדיווח ב"דיילי מייל, בחודש יוני היא היא פיתתה את האקס שלה להגיע לביתה בלנקשייר שבצפון אנגליה לאחר בילוי לילי משותף. השניים קיימו יחסי מין ולאחר מכן היא הבטיחה לו הפתעה וכיסתה את עיניו בכיסוי עיניים – ואז דקרה אותו בגבו בסכין מטבח.

הגבר, ששמו לא פורסם, הצליח להיאבק בה ולהתקשר לשירותי ההצלה. המשטרה שהגיעה למקום מצאה אותו שוכב מחוץ לבית כשהוא שותת דם. האישה, שלאחר מכן התגלה כי כתבה מספר מכתבי התאבדות לפני התקיפה, נעצרה כשברשותה שני סכינים – זה שבו דקרה את בעלה לשעבר וזה שבו ניסתה לשים קץ לחייה.

סנטון הורשעה בניסיון רצח והתובע במשפט, טום סנייפ, סיכם: "היא ביצעה תקיפה מתוכננת על בן זוגה לשעבר. היא פיתתה אותו לביתה אחרי בילוי ידידותי. הם קיימו סקס בהסכמה ואז היא כיסתה את עיניו , אמרה לו שיש לה הפתעה עבורו ודקרה אותו בגב בסכין מטבח. למרבה המזל, הלהב של הסכין פגע בעצם בכתפו והוא הצליח להיאבק בה ולברוח מהבית. מצאנו בבית שלה מספר מכתבי התאבדות שהיא כתבה לחברים ולמשפחה ובהם היא לא ציינה שהוא אמור לשרוד את הדקירה – מה שמוכיח שהיא התכוונה לרצוח אותו".

עוד בנושא

  • עוד באותו נושא:
  • דקירות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully