וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תלמיד ישיבה בן 22 נדקר בבית חב"ד בברוקלין, מצבו קשה

ככל הנראה, הנדקר מתגורר בישראל. מצבו קשה אך יציב. החשוד נורה בידי השוטרים וכעבור שעתיים מת מפצעיו. עדי ראייה: "הדוקר הוא חסר בית ולוקה בנפשו"

עריכה: גדי וינסטוק

צעיר יהודי בן 22 נדקר הבוקר (שלישי) במרכז חב"ד העולמי בשכונת ברוקלין בניו יורק. ככל הנראה, מדובר בתלמיד ישיבה בעל כתובת מגורים בישראל. הוא נדקר בפלג גופו העליון ופונה לטיפול רפואי. מצבו קשה אך יציב. הדוקר נורה ומת מפצעיו.

הדקירה אירעה בבית מדרשו של הרבי מליובאוויטש (הרב מנחם מנדל שניאורסון). מרכז חב"ד 770, המכונה על שם מספר הבית שבו נמצא הבניין בשכונת קראון הייטס.

שוטרים שחלפו מחוץ לבית חב"ד הוזעקו פנימה על ידי אחד המתפללים. הם הורו לו לשמוט את כלי הדקירה מידו. לאחר שהשליך אותו על הארץ, הוא ניסה לאסוף אותו שוב, ואז נורה פעם אחת. הוא מת בבית החולים כעבור שעתיים.

לפי דיווח שהתפרסם במקומון "ניו יורק פוסט", הדוקר, אדם שחור, הוא ככל הנראה חסר בית ולוקה בנפשו. הוא נכנס לבית הכנסת שבקומת המרתף, וביקש לעיין בתנ"ך או "לקרוא ספר באנגלית". לאחר מכן יצא החוצה וחזר כעבור זמן קצר. בשובו, דקר את הצעיר היהודי מסיבה שטרם התבררה.

לוי דויטש, עד ראייה, סיפר כי הנדקר הוא "תלמיד רציני מאוד". לדבריו, "הוא נדקר בצד הראש. הוא שמר על הכרתו אבל דימם הרבה מאוד".

לקריאה נוספת
שר הפנים של צרפת: המלחמה באנטישמיות - מטרה לאומית
אחד מכל ארבעה גרמנים: ישראל מתנהגת כמו הנאצים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זירת הדקירה, הבוקר./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully