וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: מרדף משטרתי שהסתיים על גבי סקייטבורד

מרדף משטרתי אחרי רכב שנסע במהירות של 145 קמ"ש הסתיים כשהבחור ניסה לברוח מניידות המשטרה על גבי סקייטבורד ונלכד ע"י כוכב טלוויזיה . צפו בצילום אווירי של המרדף

צילום חובבים יוטיוב

כוחות משטרה בניו יורק ניהלו מרדף אחר חשוד אלמוני שנתקע עם רכבו אך המשיך לברוח מהם - על גבי סקייטבורד.

המרדף הפתטי החל בשעה 15:40 ביום שני שעבר, ברחוב ויקטורי בולוורד, הנמצא במרכז סטטן איילנד. החשוד תועד במצלמה אווירית של CNN כשהוא בורח ברכבו מניידות המשטרה במהירות של 145 קמ"ש בכביש עם תנועה רבה של כלי רכב. הוא הצליח להתחמק מהניידות עד שהתנגש ברכב אחר, שעצר בעקבות חסימת הכביש ע"י כוחות המשטרה. הבחור לא ויתר, שלף מהרכב סקייטבורד וניסה באמצעותו לברוח מהשוטרים, שכבר היו בטוחים שהבחור בידייהם.

מרדף משטרתי אחרי סקייטבורד. מערכת וואלה! NEWS
לא מוותר. החשוד על סקייטבורד/מערכת וואלה! NEWS

לבסוף מי שהצליח לעזור למשטרה לתפוס את החשוד הוא נהג משאית, כוכב טלוויזיה, שהצטרף על דעת עצמו למרדף הזה. מדובר בלואיס "לו" פיזארו. אל תתפלאו שהשם לא נשמע לכם מוכר - הוא כיכב בתוכנית כושלת על רוכשי מכוניות שלא שילמו בזמן ונאלצו להחזיר את רכבם. פיזארו נכח שם במקרה, הבחין בחשוד על הסקייטבורד והחליט לחסום אותו. "ראיתי את הבחור בורח מהמשטרה", הוא סיפר לחדשות ABC-7, "פעלתי מתוך אינסטינקט במטרה להאט אותו קצת".

החשוד נתפס והובא למעצר. עד כה לא ידוע מה עשה האלמוני כדי שכוחות משטרה רבים ירדפו אחריו, אבל מה זה משנה? העיקר שיש למשטרה עוד תיעוד מגניב של מרדף להתגאות בו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

עוד בנושא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully