וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנימין בן אליעזר התאשפז בבית החולים עקב מחלת חום

4.12.2014 / 20:12

חבר הכנסת הוותיק הגיע לבית החולים אסף הרופא בבאר יעקב לאחר שחש ברע, ואושפז במצב יציב כשהוא בהכרה מלאה ומשתף פעולה עם רופאיו. במאי האחרון עבר ניתוח להשתלת כליה

מליאה בכנסת בחירות לנשיאות, יוני 2014. נועם מושקוביץ
לא נמצא בסכנה. בן אליעזר/נועם מושקוביץ

חבר הכנסת בנימין בן אליעזר (העבודה) התאשפז הערב (חמישי) בבית החולים אסף הרופא שבבאר יעקב, לאחר שחש ברע. עם הגעתו לבית החולים, הוא התאשפז במצב יציב בעקות מחלת חום. כמו כן, הוא בהכרה מלאה ומשתף פעולה עם רופאיו.

במאי האחרון עבר בן אליעזר ניתוח להשתלת כליה ולאחריה נזקק לטיפול דיאליזה שלוש פעמים בשבוע. באותה תקופה, שבה עדיין היה מועמד לנשיאות המדינה, הוא דחה את האפשרות שבריאותו תשפיע על יכולתו לתפקד כנשיא והבטיח לחזור לפעילות מיד לאחר הניתוח. הוא הזכיר כי כבר חזר ממצבים קשים יותר, כמו חיידק טורף, והוסיף שמדובר ב"ניתוח שגרתי וקל".

עוד ידיעות בוואלה! חדשות:
פרסום ראשון: זקן העידה במשטרה על הקשר שלה להלבנת המיליונים
אהרונוביץ': "חמאס מכווין גורמים במזרח ירושלים לבצע פיגועים"
כדי להימנע מהטלת וטו: אובמה ירכך את הצעת הפלסטינים?

לפני כשלוש שנים, בתחילת מרץ 2011, אושפז ח"כ בן אליעזר בבית החולים עקב דלקת ריאות קשה. במהלך האשפוז, שנמשך כחודש, היה בן אליעזר שרוי במשך כמעט שבוע בתרדמת עד שיצא מכלל סכנה, ובתחילת אפריל הוא שוחרר לביתו.

לפני כחודשיים נודע לוואלה! חדשות כי חקירתו של בן אליעזר, בחשד לקבלת שוחד והלבנת הון, הוקפאה עקב מצבו הרפואי. גורמים המעורים בפרטים מסרו אז כי אם היה חש בטוב, סביר להניח שעל בסיס הראיות שהצטברו נגדו היה מוגש כתב אישום, אך החליטו להתחשב במצבו.

מור שמעוני: mor.shimony@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully