וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקפו שוטרים, ריססו "שוטרת זונה" - וישוחררו ממעצר

3.12.2014 / 1:13

שני אחים נעצרו בגין גניבה וניסו להימלט באלימות מהניידת. כמה ימים לאחר מכן החליטו לנקום בשוטרת שעצרה אותם והשחיתו את מכוניתה. למרות זאת, הם יישלחו למעצר בית. "דמם של השוטרים מותר"

ניידת משטרה. מגד גוזני
"אפשר לנסות לפגוע בשוטרים וזה עדיין לא יהיה מספיק מסוכן"/מגד גוזני

ביקורת נוקבת במשטרה על שופטת בית משפט השלום בפתח תקווה, שלהבת קמיר-וייס, על כך שהחליטה לשחרר ממעצר שלושה אחים שהתנכלו לשוטרת שהביאה למאסרם של שניים מהם. לאחר הרשעתם, הם ניפצו את שמשות המכונית של השוטרת, השחיתו את רכבה ואף ריססו כתובות גרפיטי עם הכיתובים "שוטרת זונה" ו"מוות לשוטרת". לדברי קצין בכיר במשטרת מרחב השרון, השופטת "מעבירה מסר לעברייני ישראל לפיו דמם של השוטרים מותר: ניתן לפגוע ברכושם, לאיים עליהם ולנסות לפגוע בהם - וזה עדיין לא יהיה מספיק מסוכן מבחינת מערכת המשפט".

תחילתה של הפרשה בשבוע שעבר. בית משפט השלום בפתח תקווה הרשיע שני אחים בגין גניבה וכן ניסיון לפגוע בשוטרים שניסו לעצור אותם, לאחר שניסו באלימות להימלט מניידת המשטרה. על השניים, רועי ואבי חסדין מכפר סבא, נגזרו שמונה ושלושה חודשי מאסר, בהתאמה, אך האחרון יישא את עונשו בעבודות שירות. יחד עם אח נוסף, רועי, השלושה התנכלו לשוטרת שהתעמתה עמם בזמן המעצר. מלבד הפגיעה במכוניתה, איתרו שוטרי תחנת כפר סבא עשרות כתובות גרפיטי בגנותה ברחבי העיר.

כתבות נוספות בוואלה! חדשות:
נדרס למוות בשומרון: "דוגמא ומופת לחלוציות בת זמננו"
חשד לרצח בבאר שבע: אותרה גופת אישה, בעל הדירה חשוד
למרות התנגדותו: עיריית אור יהודה קראה רחוב על שם גדעון סער

בעקבות האירוע החמור החליט מפקד תחנת משטרת כפר סבא, סגן-ניצב פרץ רצון, להקים צוות חקירה מיוחד, ובמקביל השוטרת הוגדרה כמאוימת וקיבלה סל הגנה משטרתי. החוקרים הצליחו לאתר צילומים ממצלמות אבטחה בעיר, שבהם נראים השלושה מרססים לכאורה גרפיטי בגנות השוטרת. השוטרים בדקו מניע אפשרי למעשה, וגילו כי שניים מהם הורשעו בגין גניבה ואלימות כלפי שוטרים. "אנחנו מניחים כי העובדה שהשוטרת העידה נגד שני האחים במשפט הביאה לפעולת הנקם מצדם", אמר גורם במשטרת מרחב השרון.

השלושה הובאו על ידי שוטרי משטרת כפר סבא לבית המשפט בפתח תקווה בבקשה להאריך את מעצרם. בין היתר, נימקה המשטרה את הבקשה בכך שהם מסוכנים לציבור, גם לאור העובדה כי שניים מהם צפויים להתחיל לשאת את עונשם כבר בשבוע הבא. אולם השופטת קמיר-וייס קבעה כי הם לא מסוכנים מספיק כדי להאריך את מעצרם, ולכן ניתן להמיר את ההגנה מפניהם במעצר בית. עם זאת, נעתרה השופטת לבקשת המשטרה להשאיר את השלושה במעצר עד שעות הבוקר, כדי לאפשר להגיש ערעור. "ההחלטה של השופטת היא שערורייתית ובעייתית, ולכן הודענו שנעתור למחוזי נגד ההחלטה", הוסיף הקצין הבכיר במרחב השרון.

לפניות לכתב אבי אשכנזי: aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully