וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדרס למוות בשומרון: "דוגמא ומופת לחלוציות בת זמננו"

2.12.2014 / 22:09

אבי בן ציון, תושב בקעת הירדן, נפגע מכלי רכב בצומת אלון, ומת מפצעיו בבית החולים. חקירה ראשונית של האירוע העלתה כי כלי הרכב הדורס היה שייך לו. "איבדנו את אחד האנשים המיוחדים ביותר בבקעת הירדן"

אבי בן ציון שנדרס אתמול בצומת אלון. באדיבות המשפחה
אבי בן ציון/באדיבות המשפחה

אבי בן ציון, בן 63, שנפצע אתמול באורח אנוש לאחר שנדרס בצומת אלון שבשומרון, מת הערב (שלישי) מפצעיו בבית החולים בילינסון שבפתח תקווה. מחקירה ראשונית של המקרה עולה כי בן ציון, תושב ההתנחלות נתיב הגדוד שבבקעת הירדן, נפגע מכלי רכבו הפרטי. החשוד שנהג בו נמלט מהמקום זמן קצר לאחר התאונה.

עם זאת, מהמשטרה נמסר כי החקירה לא הסתיימה, וטרם התברר הרקע לאירוע. אחד הכיוונים שנבדקים הוא כי מדובר בניסיון שוד שהסתבך. המשטרה עצרה היום שלושה חשודים במעורבות באירוע. חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום, בסיוע כוח רפואה צבאי, העניקו לבן ציון טיפול רפואי בזירה ופינו אותו באמצעות מסוק לבילינסון, כשהוא מורדם ומונשם וסובל מחבלת ראש.

עוד בוואלה! חדשות:
פרשת טלנסקי: אהוד אולמרט לא יעיד בבית המשפט
חשד לרצח בבאר שבע: אותרה גופת אישה, בעל הדירה חשוד
רגלו של גבר נלכדה בדלתות מעלית בנתניה - ונקטעה

פצוע קשה בצומת אלון בשומרון מפגיעת משאית, נובמבר 2014. חטיבת הדובר המשטרה, חטיבת דובר המשטרה
זירת התאונה, אתמול/חטיבת דובר המשטרה, חטיבת הדובר המשטרה

מסע ההלוויה של בן ציון, אב לארבעה, יצא מחר בשעה 14:00 מיישובו נתיב הגדוד לבית העלמין בחורשת אנדרטת הבקעה. מהמועצה האזורית בקעת הירדן נמסר: "אבי הוא דוגמא ומופת לחלוציות בת זמננו. הוא הגיע לנתיב הגדוד לפני שנים רבות והיה אחד מראשוני המושב. אבי הקים ביחד עם ניבה אשתו את המשק החקלאי 'אבניב' ובמהלך השנים הם עשו חיל בחקלאות".

בדברים שנמסרו מהמועצה, התייחסו לאירוע כ"רצח", והוסיפו: "בשעות אלה חוקרים במשטרה ובשב"כ את הרקע לרצח המזעזע של אבי, אבל דבר אחד אנחנו כבר יודעים, איבדנו היום את אחד האנשים המיוחדים ואת אחד החקלאים החרוצים ביותר בבקעת הירדן".

לפניות לכתב: sben72@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully