וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישראלית שנלחמת בדאעש: "הדיווחים על חטיפתי - שקריים"

לאחר חרושת שמועות בכלי התקשורת, ג'יל רוזנברג ניצלה את רגעים ספורים של גישה לאינטרנט כדי לעדכן בפייסבוק: "אני בריאה ושלמה". את ההודעה סיימה במילים "יאללה, אחרי!"

עריכה: גדי וינסטוק , קריינות: אביב אברמוביץ'

(צפו: תמונות משדה הקרב של הישראלית שנלחמת בדאעש)

"חברים, אני בריאה ושלמה" – כך כתבה אתמול (שני) ג'יל רוזנברג, אזרחית ישראל וקנדה שיצאה לסוריה והצטרפה לשורות המיליציות הכורדיות הנאבקות בארגון "המדינה האיסלאמית" (דאעש). זאת, לאחר חרושת שמועות עיקשת בתקשורת בעולם הערבי וברחבי העולם על כך שנחטפה על ידי הארגון הקיצוני במהלך הלחימה בעיר כובאני. "אין לי גישה לאינטרנט או לאמצעי תקשורת כלשהם", הוסיפה רוזנברג והסבירה כי זאת "לטובת הביטחון והבטיחות" שלה.

"אני לא יכולה להגיב באופן קבוע, והייתה לי רק הזדמנות קצרה להתחבר ולראות את כל הבולשיט הזה בסיפורי החדשות", כתבה רוזנברג. "התעלמו מהדיווחים על כך שנחטפתי". את ההודעה הקצרה, סיימה בקריאה מוכרת מימיה בצה"ל: "יאללה, אחרי!".

עוד בוואלה! חדשות:
גל שמועות סביב גורלה של הישראלית שנלחמת בדאעש
ארדואן בלב המאבק בדאעש: פגישה עם פוטין, הסכם עם ארה"ב
מחמאס ועד דאעש: שנה של טרור רצחני ברחבי העולם

ביום ראשון נכתב בפורומים ג'יהאדיסטיים, בין היתר בקבוצת "שומוח אל-איסלאם", המזוהה עם אל-קאעדה ועם דאעש, כי כמה לוחמים ולוחמות כורדים נחטפו לאחר השתלטות לוחמי דאעש על אחת השכונות בכובאני. לפי שמועה שנפוצה בפורומים הללו, גם הישראלית רוזנברג, בת 31 וחיילת צה"ל לשעבר, נפלה בשבי.

ביממה שלאחר מכן, כמה לוחמי YPG, "יחידות ההגנה העממיות" של הכורדים" שאליה הצטרפה רוזנברג, מיהרו להכחיש את הדיווח על חטיפתה, בין השאר בשיחות עם קול ישראל ו-וואלה! חדשות.

ב-20 בנובמבר, כתבה רוזנברג כי "חשבון הפייסבוק שלי ינוהל על ידי מישהו אחר עד שתהיה לי גישה שוב, סביב 8 בדצמבר". עם זאת, כנראה שהיא הצליחה להתחבר לאינטרנט לזמן קצר, ולפרסם את ההודעה הערב, או שביקשה ממישהו אחר לעשות זאת בשמה.

(עדכון ראשון: 22:46)

ג'יל רוזנברג – ישראלית הנלחמת עם הכורדים נגד דאעש – נובמבר 2014. פייסבוק, אתר רשמי
רוזנברג/אתר רשמי, פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully