וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטניה: מומחה הסרטן התעלל מינית במטופליו הקטינים

האונקולוג מיילס בראדברי הודה והורשע בתקיפה מינית של 18 ממטופליו, חלקם מתחת לגיל 13. בית המשפט גזר עליו 22 שנות מאסר: "ניצל באופן מחפיר את האמון שנתנו בו הילדים"

ד"ר מיילס בראדברי שהורשע בתקיפה מינית של 18 מטופלים קטינים, קיימברידג'. רויטרס
"הילדים היו חייבים לשוב לבית החולים בשל מצבם הרפואי". בראדברי/רויטרס

בית משפט בקיימברידג' שבבריטניה גזר היום (שני) 22 שנות מאסר על רופא בריטי, שהורשע בהתעללות מינית ב-18 מטופלים קטינים. התביעה תיארה את מעשיו של האונקולוג מיילס בראדברי כ"אכזריות שלא תאומן".

בראדברי הועסק בבית החולים אדנברוק'ס שבקיימברידג' כרופא מומחה ללוקמיה. למרות שהוא סירב בתחילה להגיב לאישומים נגדו ושמר על זכות השתיקה, לפני כחודשיים הוא הודה בפני בית המשפט ב-25 עבירות שבוצעו החל משנת 2009, בהן תקיפה מינית של ילדים מתחת לגיל 13, פעילות מינית עם קטינים, הדחת קטין וצילום המעשים.

עוד בוואלה! חדשות:
עלייה של 30% בתלונות בגין אפליית בעלי מוגבלות
שופינג עם רצח בעיניים: שיא במכירת הרובים בארה"ב
ארה"ב: חנק את הכלבה של השכנה - כי "לא הפסיקה לנבוח"

פרקליטת המשפחות: "היום נסגר מעגל"

"הרופא הפדופיל ניצל את מטופליו הצעירים, שנאבקו במחלה קשה. רובנו פשוט לא מסוגלים לדמיין אכזריות שכזו"

הוא נעצר בשנת 2013, כמה חודשים לאחר שהרשויות בקנדה התריעו למרכז הבריטי להגנת הילד (CEOP) כי הוא רכש תקליטור DVD אשר מכיל חומרים פורנוגרפיים. בעקבות כך, נפתחה חקירה בעניינו, ונחשף ההיקף המטריד של מעשיו.

"הרופא הפדופיל ניצל את מטופליו הצעירים, שנאבקו במחלה קשה, ותקף אותם מינית באופן שיטתי", אמרה בפני בית המשפט התובעת, עו"ד מישל בראון, שקראה לתיק "אחד החמורים ביותר מסוג זה שטיפלנו בו". בראון הוסיפה: "רובנו פשוט לא מסוגלים לדמיין אכזריות שכזו".

רנו דאלי, עורכת הדין שייצגה את משפחות הקורבנות, מסרה לכלי התקשורת ביציאה מבית המשפט: "זו הייתה תקופה קשה וטראומטית עבור הילדים ומשפחותיהם". היא הוסיפה כי הם מרוצים מטיפול הרשויות, ואמרה: "היום נסגר מעגל. כעת, הם יכולים להתחיל לבנות מחדש את חייהם, ואת אלה של ילדיהם".

"האדם הזה זכה לאמונם בשל עמדת הסמכות שבה היה, וזו נוצלה באופן מחפיר", הבהירה דאלי. "הייתה לכך השפעה נוראית, בעיקר על חיי הילדים שהיו צריכים לשוב לבית החולים בשל מצבם הרפואי. יש לזכור גם את הילדים שמתו בשל מחלתם, ולא זכו לצדק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully