וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: גננת חשודה שתקפה באלימות ילדים בני 4 ו-5

27.11.2014 / 17:53

הגננת, בת 59 מאשדוד, צולמה מכה ילד על היד, דוחפת ילד אחר וצועקת על הילדים. היא נעצרה בעקבות תלונות של הורים לילדים בגן ושוחררה לביתה בתנאים מגבילים

צילום: ללא קרדיט עריכה: מתן חדד

גננת בת 59 מאשדוד נעצרה הלילה (חמישי) בחשד שתקפה ילדים בני ארבע עד חמש בגן הפרטי שבו היא מועסקת. שוטרים ממשטרת אשדוד במרחב לכיש עצרו את הגננת בעקבות תלונות על אלימות שמסרו כמה הורים לילדים בגן לחוקרי המשטרה. בתום חקירתה, שוחררה הגננת לביתה בתנאים מגבילים. היא חשודה בעבירה של תקיפת קטין בידי אחראי.

בשלושה סרטונים שצולמו בגן הילדים, נראית הגננת כשהיא נוהגת בחוסר סבלנות כלפי הילדים. באחד המקרים היא מתועדת דוחפת את אחד הילדים. במקרה אחר, היא נראית מכה ילד אחר על היד. בשלושת הסרטונים נשמעת הגננת צועקת על הילדים כיוון שאינם מבצעים כראוי תנועות ריקוד לצלילי שיר.

עוד בוואלה! חדשות:
דורס לי זיתוני בבית המשפט: "לא יכול לסלוח לעצמי"
"בן 7 ניסה לאלץ בן 6 לבצע בו מין אוראלי - המנהלת התנערה"
עתירה נגד סמינר חרדי באלעד: "אפליה נגד מזרחיות"

חשד: גננת תקפה חמישה ילדים בגן באשדוד. צילום מסך
הגננת מושכת את אחד הילדים מחולצתו/צילום מסך

בחודש שעבר נעצרו גננת ושתי סייעות מחולון בחשד להתעללות בילדי הגן. בין היתר, השלוש חשודות כי חבטו בילדים, משכו בשיערם, העליבו והשפילו אותם והכריחו את הילדים לאכול מאותה הצלחת את הארוחות בגן. בחקירתה, אמרה אחת החשודות לחוקרים: "אולי עשינו טעות, הגזמנו קצת. זה נראה לא טוב, אבל בסף עשינו את הדברים בעדינות".

לפניות לכתב יניר יגנה: Yanir9310@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully