וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גננת ושתי סייעות חשודות שהתעללו בפעוטות בגן בתל אביב

15.10.2014 / 10:35

העובדות חשודות כי חבטו בילדים בגן פרטי, משכו בשיערם, העליבו והשפילו אותם והכריחו את הילדים לאכול מאותה הצלחת. אחת החשודות הביעה חרטה על המעשים: "אולי הגזמנו קצת". עם זאת, בית המשפט הורה לשחררן ממעצר בערבות

צילום: דוד קורן, עריכה: יאיר דניאל

משטרת תל אביב חשפה היום (שלישי) פרשת התעללות קשה בגן ילדים. גננת ושתי סייעות מחולון נעצרו בחשד להתעללות בילדי הגן. בין היתר, השלוש חשודות כי חבטו בילדים, משכו בשיערם, העליבו והשפילו אותם והכריחו את הילדים לאכול מאותה הצלחת את הארוחות בגן. הפרשה נחקרת כשלושה שבועות על ידי חוקרי מרחב אילון בפיקודו של ניצב-משנה נתן בוזנה ואמש נעצרו השלוש. בחקירתה, אמרה אחת החשודות לחוקרים: "אולי עשינו טעות, הגזמנו קצת. זה נראה לא טוב, אבל בסף עשינו את הדברים בעדינות".

אילוסטרציה. ShutterStock
הורה הבין לאחר שילדו הגיע עם חבלות מהגן/ShutterStock

הן הובאו היום להארכת מעצר בבית משפט השלום בתל אביב אך שוחררו בערבות "בית המשפט הבין שהלקוחה שלי ושתי החשודות האחרות, הגננת והמנהלת, פשוט לא מסוכנות, לא תקפו אף אחד, לא התעללו אף אחד, ובשורה האחרונה ככל שהיו טעויות בגן, הטעויות האלה יטופלו, אבל לא מדובר בהתעללות או באלימות", אמר עורך הדין דניאל חקלאי המייצג את הסייעת בגן. "בית המשפט מודע היטב לכך שהתשתית הראייתית אינה מספיקה כרגע למעצר", הוסיפה עורכת הדין נעמה אלחדד המייצגת את מנהלת הגן.

עוד בוואלה! חדשות:
תיעוד: תוקפים ערבי בירושלים במוטות על רקע גזעני
איבדה את בעלה ובתה בתאונה: "איך אתחיל את חיי מחדש?"
המשטרה סבורה: הזמרת המפורסמת לא הייתה מעורבת בקטטה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

תחילתה של הפרשה בקיץ האחרון, כשאחד ההורים הבחין כי ילדו הגיע עם חבלות מהגן. הוא החל לתחקר את הילד וזה סיפר לו כי צוות הגן הכה אותו. האב מיהר לפנות ליתר ההורים ובמהלך פרק זמן של כמה ימים החלו ילדים הגן לספר להורים על שמתרחש בו. רק לאחר שהצטברו שורה של עדויות ילדים בפני הוריהם, הם פנו למשטרה. בשלב זה הובאו חוקרי ילדים שגבו עדויות מפורטות מילדי הגן ורק אז הוחלט לבצע את המעצרים. כבר בחקירות הראשונית קשרו השלוש את עצמן לחלק מהעבירות ואחת מהן הביעה צער על המעשים. חשודה נוספת ניסתה לתרץ את המעשים בכך שעשו זאת בצורה "עדינה" לדבריה.

שני מקרים של התעללות בגן ילדים אירעו בחודש פברואר האחרון. סייעת בגן ילדים פרטי בקריית אתא נחקרה במשטרת זבולון אחרי שהתקבלו עדויות לפיהן היא הורתה לילדי הגן להכות את חברם, בן שלוש, שככל הנראה השתולל במהלך יום הלימודים וזרק כסא על חבריו. המקרה אירע כשהגננת נעדרה מהגן, והסייעת מילאה את מקומה. על פי החשד, אחרי שהילד התפרע וסירב להירגע, הסייעת הציבה אותו במרכז הגן והורתה לשאר ילדים להכות אותו. בתום אותו יום לימודים, שמו לב הוריו של הפעוט שהוא נסער – וכששאלו אותו על פשר התנהגותו, סיפר להם שהוכה בגן. הורים נוספים בגן, ששמעו על המקרה מילדיהם - דיווחו על כך להורי הפעוט, שלכאורה עבר את ההתעללות בחסות הסייעת.

יומיים לאחר מכן מקרה נודע על חשד למקרה נוסף של התעללות בגן ילדים בחסות מבוגרים. מקרה דומה אירע בגן ילדים בנתניה. לדברי הורים לילדים בגן, בשונה מהמקרה בקריית אתא, בנתניה הייתה זו הגננת – ולא סייעת - שאפשרה לילדים להכות את חברם לאחר שזה ככל הנראה נהג כלפיהם באלימות. במשטרה הודו כי חוקרים "אם הגננת היכתה את הילד על ידו".

מקרה שני בשבוע: ”גננת הורתה לילדים להכות חברם”

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully