וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איש השבוע

27.11.2014 / 15:38

הוא טיפוס נוח, יש שיגידו אפילו פרווה, אז אין פלא שהנשיא רצה להביא אותו על תקן הזמר המזרחי במקומו של עמיר בניון. מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

החל משפטם של דורסי של לי זייתוני בפריז: שלוש שנים אחרי מותה, הוריה של לי זייתוני, איציק וקייט, ראו לראשונה את הדורסים של בתם כאשר הגיעו היום לבית המשפט בפריז לצפות במשפטם. החוק בצרפת שונה מהחוק הישראלי וכולל רק דיון אחד לפני מתן גזר הדין, שבסופו צפויים קלוד חייט ואריק רוביק לקבל מאסר של בין חמש עד עשר שנים. מחוץ לאולם עומדים עשרות פעילים מהקהילה היהודית וכן ישראלים שהגיעו על מנת לתמוך במשפחה ולבקש מהשופט להחמיר את עונשם.

דירוג הסלוגנים של ראש הממשלה: נתניהו עשה זאת שוב אתמול כשהמציא מטבע לשון חדש "לא פינת- לא עשית" וחזר עליו שבע עשרה פעמים במהלך נאומו על "חוק הלאום" במליאת הכנסת . מ"הם מפחדים", דרך "יתנו - יקבלו, לא יתנו - לא יקבלו" ועד "בוא נדבר דוגרי", אודי הירש, המשנה לעורך וואלה!, מדרג את מטבעות הלשון שהכניס נתניהו לשיח הפוליטי והפכו כבר מזמן לקאלט.

מפחיתים את הסיכון למוות בעריסה: סיבת המוות אצל כשישה עד שבעה אחוזים מהתינוקות שנפטרים עד גיל שנה היא מוות בעריסה, כך עולה מנתוני משרד הבריאות שמתפרסמים היום. עונת החורף נחשבת לעונה המסוכנת מבחינת תמותת תינוקות ממוות בעריסה. אמנם מדובר בנושא שרב הנסתר בו על הגלוי, אבל בכל זאת הרופאים ממליצים על הימנעות מעישון ליד תינוקות ומהשכבתם על הבטן. צפו בהמלצות.

התחזית: הסערה הולכת ודועכת. מחר עוד ייתכן גשם מקומי, עם עלייה קלה בטמפרטורות, אבל עדיין קר מהרגיל בעונה. בשבת התחממות קלה נוספת.

צפו במהדורה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully