וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפגש טעון בפריז: הורי לי זיתוני - והדורסים

27.11.2014 / 15:39

כשהם מלווים בעשרות תומכים מהקהילה היהודית, נפגשו בבית המשפט איציק וקייט זיתוני וקלוד חייט ואריק רובי. כבר היום צפויה החלטה של בית המשפט. השניים צפויים לעונשי מאסר כבדים. מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

דירוג הסלוגנים של ראש הממשלה: נתניהו עשה זאת שוב אתמול כשהמציא מטבע לשון חדש "לא פינת- לא עשית" וחזר עליו שבע עשרה פעמים במהלך נאומו על "חוק הלאום" במליאת הכנסת . מ"הם מפחדים", דרך "יתנו - יקבלו, לא יתנו - לא יקבלו" ועד "בוא נדבר דוגרי", אודי הירש, המשנה לעורך וואלה!, מדרג את מטבעות הלשון שהכניס נתניהו לשיח הפוליטי והפכו כבר מזמן לקאלט.

מפחיתים את הסיכון למוות בעריסה: סיבת המוות אצל כשישה עד שבעה אחוזים מהתינוקות שנפטרים עד גיל שנה היא מוות בעריסה, כך עולה מנתוני משרד הבריאות שמתפרסמים היום. עונת החורף נחשבת לעונה המסוכנת מבחינת תמותת תינוקות ממוות בעריסה. אמנם מדובר בנושא שרב הנסתר בו על הגלוי, אבל בכל זאת הרופאים ממליצים על הימנעות מעישון ליד תינוקות ומהשכבתם על הבטן. צפו בהמלצות.

איש השבוע: אצלו הכול בסדר, בניגוד לזמר שהוא היה צריך להחליף בעקבות הוצאת שיר שנוי במחלוקת. השבוע הוא זכה מההפקר כשבבית הנשיא חיפשו זמר מזרחי שלא ירגיז אף אחד, ואין ספק שהם מצאו את הזמר המושלם. כאות הערכה לממלכתיות שלו המהדורה מעניקה לו כדור גלידה פרווה - בגביע, לא בכוס.

התחזית: הסערה הולכת ודועכת. מחר עוד ייתכן גשם מקומי, עם עלייה קלה בטמפרטורות, אבל עדיין קר מהרגיל בעונה. בשבת התחממות קלה נוספת.

צפו במהדורה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully