וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: פלסטיני ניסה לשחד קצין תמורת היתרי כניסה

23.11.2014 / 21:54

תושב חברון בן 25 מואשם כי הציע לקצין בדרגת רס"ן במנהל האזרחי להנפיק אישורי כניסה לפלסטינים ולהתחלק בכספי מכירתם. הקצין דיווח למפקדיו והעברת כספים של הנאשם לקצין בסך עשרות אלפי שקלים תועדה

תיעוד: הגדר פרוצה - פלסטינים מסתננים לתוך שטח ישראל. שי מכלוף
הנאשם העביר רשימות עם מאות שמות של פלסטינים. שב"חים נכנסים לישראל/שי מכלוף

כתב אישום הוגש היום (ראשון) לבית המשפט הצבאי ביהודה נגד פלסטיני, תושב חברון ב25, בגין עבירות של מתן שוחד ופגיעה בביטחון האזור. על פי כתב האישום, הנאשם פנה בכמה הזדמנויות לקצין בדרגת רב-סרן במנהלת התיאום והקישור של המנהל האזרחי בחברון והציע לו כי יפעלו יחד להנפקת היתרי כניסה לישראל, שלא כדין. בתמורה, נטען, הנאשם היה אמור להעביר לקצין כספים עבור מכירתם.

הקצין, ביוזמתו, דיווח למפקדיו באופן מידי על הצעת השוחד והוחלט על תחילת מבצע משותף של המשטרה והמנהל האזרחי על מנת להילחם בניסיונות השוחד והזיופים של היתרים. בעקבות זאת, תועדו השיחות והפגישות בינו לבין הנאשם. במסגרת הקשר ביניהם, הנאשם העביר לקצין עשרות אלפי שקלים ורשימות המכילות פרטים של למעלה ממאה תושבים פלסטינים, שעבורם ביקש הנאשם להפיק היתרי כניסה לישראל שלא כדין.

במסגרת המאבק המתמשך של כוחות הביטחון בכניסתם של שוהים בלתי חוקיים לשטח המדינה, הגיעו הבוקר שוטרי סיור מתחנת גלילות של המשטרה לבית העלמין בהרצליה, שם חיפשו אחרי שב"חים. הכוח, בפיקודו של רב-סמל מתקדם אלי כהן, החל לנסות ולאתר את המעורבים, אך לא מצא דבר בתחילה. לאחר שהתקרבו לאתר הבנייה בבית הקברות, ועברו בקברים הנבנים בקומות, הבחינו בפועלים שישנו תחת המחסה, כשהם מסתתרים מפני מזג האוויר החורפי ששרר במקום. השוטרים איתרו במקום שבעה פועלים פלסטינים, שנלקחו לחקירה.

עוד בנושא צבא וביטחון
המדינה על הריסת בית המחבל מפיגוע הטרקטור: "צעד הרתעתי"
בצעד חריג: נשללה תושבות סייען הפיגוע בדולפינריום
צה"ל פתח באש על פלסטיני בגדר הרצועה; הפלסטינים: "נהרג"

לפניות לכתב אמיר בוחבוט: amirbohbot@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully