וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: אחיות תקפו שתי נשים שרקדו בתחנת דלק בבאר שבע

22.11.2014 / 12:57

שתי אחיות תושבות הפזורה הבדואית חשודות כי תקפו שתי בנות שרקדו לצלילי המוסיקה שבקעה מהמכונית שבה ישבו האחיות בתחנת דלק בבאר שבע. הקורבנות סבלו מפגיעות חמורות והובהלו לבית החולים סורוקה

ניידות של משטרת התנועה. ספטמבר 2014. חטיבת דובר המשטרה
המשטרה עצרה את שתי האחיות ומחפשת אחר חשודה שלישית/חטיבת דובר המשטרה

שתי אחיות, בשנות ה-20 לחייהן, נעצרו הלילה (שבת) בחשד לתקיפה חמורה של שתי נשים בתחנת דלק בבאר שבע. על פי החשד, הן תקפו את השתיים רק משום שרקדו לצלילי המוזיקה שבקעה מהמכונית שבה הן ישבו.

מתחקור ראשוני של המשטרה עולה כי שתי האחיות, תושבות הפזורה הבדואית, ישבו במכוניתן בתחנת הדלק ביחד עם בחור ובחורה נוספים ושמעו מוסיקת טראנס. שתי נשים, שהיו אף הן בתחנת הדלק, החלו לרקוד לצליל המוזיקה – דבר שככל הנראה לא מצא חן בעיני שתי האחיות. הן יצאו מהרכב, תקפו אותן ונמלטו מהמקום. הקורבנות פונו לבית החולים סורוקה בעיר לקבלת טיפול. מצבן השתפר והן שוחררו לביתן.

עוד בוואלה! חדשות:
ישראל תסייע בשיקום 25 אלף בתים בעזה שנהרסו ב"צוק איתן"
ברגע האחרון: ארה"ב ואיראן יגיעו להסכמות על הגרעין?
המשבר באוקראינה: ביידן הזהיר את פוטין מפני בידוד

שתי האחיות נמצאו שיכורות בדירה בבאר שבע

עם קבלת הדיווח, יצא כוח משטרה בפיקוד קצין החקירות של תחנת באר שבע, פקד איציק בלבן, לבית החולים. כוח סיור, בפיקודו של פקד ספי דהן, יצא לזירת האירוע.

לאחר החקירה הראשונית, כוח בפיקודו של הקצין התורן פקד משהור מזריב פתח בסריקות, בהתבסס על המידע שהועבר לו מהזירה ומבית החולים, ואיתר את שתי האחיות בדירה בעיר כשהן שיכורות. הן הועברו לתחנת המשטרה ושם הודו כי יש להן קשר לאירוע.

זהותה של חשודה נוספת שככל הנראה היתה מעורבת באירוע ידועה ונערכות סריקות לאיתורה. היום יובאו האחיות להארכת מעצר בבית משפט השלום בבאר שבע.

לפניות לכתב יניר יגנה: Yanir9310@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully