וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכלה הברחת אלפי סכיני קומנדו וזיקוקים למזרח ירושלים

20.11.2014 / 16:28

הותר לפרסום: המשטרה עצרה 5 ערבים בחשד שתכננו להכניס לישראל מכולה, ולהעביר לתושב בית חנינא אמצעי לחימה רבים שנמצאו בה. החשש הוא כי היה נעשה בהם שימוש נגד שוטרים בהפרות סדר בבירה

צילום: חטיבת דובר המשטרה, עריכה: מתן חדד

בלשי וחוקרי היחידה המרכזית (ימ"ר) בירושלים, בשיתוף עם רשות המיסים והמכס באשדוד, עצרו ביום רביעי שעבר חמישה ערבים תושבי הצפון בחשד לניסיון הברחה של מכולה עם אמצעי לחימה וזיקוקים, אשר יועדה להגיע לתושב בית חנינא שליד ירושלים לצורך שימוש בהפרות סדר – כך הותר היום (חמישי) לפרסום. חקירת המשטרה החלה בעקבות מידע מודיעיני שהועבר לימ"ר ירושלים על ידי אגף המכס באשדוד.

בלשי וחוקרי הימ"ר החלו בפעילות מבצעית סמויה, בשיתוף עם אנשי המכס. ביום רביעי שעבר הגיעו שלושה ערבים, מצוידים בייפוי כוח, במטרה לשחרר את המכולות מהמכס באשדוד. השלושה הגיעו עם שתי משאיות הובלה, העמיסו את המכולות והובילו אותן למחסן בעפולה שם התכוונו לפרוק את תכולתן. בלשי הימ"ר ירושלים תפסו את המכולות טרם פריקתן, עצרו את השלושה שהגיעו לשחרר את המכולות וכן את בעל המחסן בעפולה ועובד נוסף במחסן. כמו כן, עיכבו הבלשים והחוקרים את נהגי המשאיות וכ–12 פועלים שהמתינו לפריקת תכולת המכולות. כל המעוכבים נחקרו ושוחררו בתום חקירתם.

גל טרור בארץ || סיקור מיוחד:
בשל המצב: כל קצין במילואים יורשה לשאת נשק
החוק שיאסור השבת גופות של מחבלים למשפחותיהם
מסתמן: דריסת החיילים בגוש עציון - פיגוע ולא תאונה

סוכלה הברחת מכולה עם אמצעי לחימה לישראל. חטיבת דובר המשטרה, חטיבת דובר המשטרה
חלק מהשלל שנתפס/חטיבת דובר המשטרה, חטיבת דובר המשטרה
נתפסו שתי מכולות עם סכינים ,חרבות ,שוקרים חשמליים ונפצים בנמל אשדוד. חטיבת דובר המשטרה
השוטרים לצד המכולה/חטיבת דובר המשטרה

יום לאחר מכן, בחמישי, הועברו המכולות למתקן משטרתי בעטרות ושם פרקו את תכולתן. מיד עם פתיחת המכולות נדהמו הבלשים והחוקרים לגלות כמות עצומה של נפצים, כ-18 אלף זיקוקים, 5,200 סכיני קומנדו, 4,300 פנסים, 5,500 שוקרים חשמליים ואלף חרבות.

לאחרונה נעשה שימוש רב בירי של זיקוקים בכינון ישיר לעבר כוחות משטרה ולוחמי מג"ב במזרח ירושלים, והאמצעים שנתפסו מעידים על כוונות לפגיעה ממשית בכוחות הביטחון ובאזרחים. מפקד מחוז ירושלים, ניצב משה אדרי, שיבח את בלשי הימ"ר ואת אנשי המכס באשדוד וציין כי "המשטרה תמשיך לפעול בשילוב כוחות עם גורמי האכיפה האזרחיים, לאסוף מודיעין שיוביל לתפיסת אמצעים מסוכנים ולעצור את העבריינים הפועלים למען העברתם לפורעי החוק המסכנים חיים".

אדרי הדגיש כי פעילויות אלו נעשות לצד המאמץ המשפטי להחמרת הענישה נגד יורי הזיקוקים ומיידי האבנים לעבר שוטרים ואזרחים והבהיר כי "משטרת ירושלים ולוחמי מג"ב ימשיכו בפעילותם הנחושה, הגלויה והסמויה, להחזרת השקט והביטחון לירושלים".

לפניות לכתב יאיר אלטמן: talk2yaira@walla.com

נתפסו שתי מכולות עם סכינים ,חרבות ,שוקרים חשמליים ונפצים בנמל אשדוד. חטיבת דובר המשטרה
נתפסו שתי מכולות עם סכינים ,חרבות ,שוקרים חשמליים ונפצים בנמל אשדוד/חטיבת דובר המשטרה
נתפסו שתי מכולות עם סכינים ,חרבות ,שוקרים חשמליים ונפצים בנמל אשדוד. חטיבת דובר המשטרה
נתפסו שתי מכולות עם סכינים ,חרבות ,שוקרים חשמליים ונפצים בנמל אשדוד/חטיבת דובר המשטרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully