וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה: לא להאשים את המשנה לפרקליט המדינה שפר בדריסה

בתום בדיקת בוחני התנועה, מצאה המשטרה כי אין תשתית ראייתית להגשת כתב אישום נגד שפר, שדרס למוות גבר בן 65 לפני כשלושה חודשים. ההמלצה הועברה להכרעת הפרקליטות

עו"ד יהודה שפר. צילום: איל יצהר, גלובס
עו"ד יהודה שפר/גלובס, צילום: איל יצהר

בוחני אגף התנועה של המשטרה סיימו את החקירה בעניינו של המשנה לפרקליט המדינה לענייני אכיפה כלכלית, יהודה שפר, שנחשד כי דרס למוות גבר בחיפה באוגוסט השנה. מהמשטרה נמסר היום (חמישי) כי היחידה החוקרת סבורה שאין תשתית ראייתית מספקת להגשת כתב אישום נגדו על מעורבותו בתאונה. תיק החקירה הועבר לעיון הפרקליטות והחלטתה.

שפר בן ה-51 דרס את יחזקאל אליאס מנסור, תושב חיפה בן 65, בשדרות אבא חושי בעיר, בסמוך לכניסה לשכונת רמת אלמוגי. צוות מד"א שהגיע לזירה עשה במנסור פעולות החייאה, אך בסופן נאלץ לקבוע את מותו. בדקות שאחרי התאונה התקשתה המשטרה לזהות את מנסור, שכן הוא נהרג בשעה שרץ ולא נשא עמו תעודה מזהה. בעקבות התאונה נחקר שפר, רישיונו נשלל ל-90 יום והוא שוחרר בתנאים מגבילים.

שפר מונה לפרקליט המדינה לאכיפה כלכלית בספטמבר 2009. לפני כן הוא עמד בראש הרשות לאיסור הלבנת הון, שהוקמה ב-2001. קודם לכן הוא עבד במחלקת הבג"צים בפרקליטות המדינה. זמן קצר לפני שמונה לתפקיד ראש הרשות לאיסור הלבנת הון, הוא זוכה מחמת הספק מעבירה של הטרדה מינית בבית דין צבאי.

עוד בוואלה! חדשות:
גורמים במשרד המשפטים על אשקלון: על פניו ההוראה לא חוקית
בשל המצב: כל קצין במילואים יורשה לשאת נשק
בשל עיצומים בנתב"ג: מאות עוכבו בביקורת הדרכונים

  • עוד באותו נושא:
  • יהודה שפר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully