וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלהיט שכבש את הרשת: סבתות מעשנות גראס לראשונה

שלוש סבתות חביבות הפכו ללהיט ענק וצברו כבר קרוב לחמש מיליון צפיות ביממה, בזכות סרטון שמתעד אותן בפעם הראשונה שהן מנסות סמים קלים: הן "מורידות ראשים" בבאנג, טוחנות דוריטוס ומדברות שטויות

צילום מסך

איך זה מרגיש לעשן מריחואנה לראשונה בחיים? כמעט כל מי שעישן אי פעם ג'וינט יודע לספר לכם, וכעת גם פאולה, דורותי ודירדרי יודעות. ההבדל היחיד הוא שהפעם הראשונה שלהן צולמה והפכה ללהיט ענק ברשת עם כמעט חמש מיליון צפיות ביום אחד. הסרטון בכיכובן, שנקרא "סבתות מעשנות גראס לראשונה בחייהן" נעשה על ידי יוצרי סרטוני היוטיוב "cutnews" שפשוט נתנו להן קצת מריחאונה, באנג, קלפים למשחק וחטיפים עבור המאנצי'ס.

הסבתות הן כולן תושבות וושינגטון, בה אושרה לאחרונה החזקת מריחואנה לשימוש אישי והן סיפרו כי לא עישנו מעולם סמים קלים, כיוון שהיו עסוקות בגידול ילדים ונכדים. אחרי כמה שאיפות מהבאנג (שבתחיחלה הן חשבו שהוא בכלל אביזר מין) הן נראות מאוד מרוצות מעצמן ופוצחות במשחק ג'נגה סוער.

"אני מרגישה שאני מחייכת", אומרת דורות'י ברגע מסויים ופאולה מוסיפה: "אני מרגישה שהייתי יכולה לגהץ כעת ימים שלמים. אני אוהבת לגהץ". אחרי חצי שעה פאולה מציינת כי "השרירים בצוואר שלי מרגישים לא מתוחים, זה נראה שיש לזה הרבה יתרונות". דורות'י, בעיצומו של צחוק היסטרי אומרת: "איבדתי אותך לגמרי. אני לא עוקבת אחרי מה שאת מדברת ולא אכפת לי שאני לא מבינה". הסרטון מסתיים בשלוש הסבתות אוכלות דוריטוס ובקריין שמצהיר: "אף סבתא לא ניזוקה במהלך הכנת הסרט".

למרות שמטרת הסרטון לא צוינה במפורש, די ברור כי הוא מנסה לגייס תמיכה להרחבת הלגיליזציה של הסמים הקלים בארצות הברית על ידי הצגה של ההשפעות החיוביות של המריחואנה גם מחוץ לקהילת הצרכנים הסטלנים הקבועה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully