וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אלמנה שחורה": נעצרה יפנית בת 67 ששבעה מבני זוגה מתו

קשישה שירשה מיליונים ממות ארבעת בעליה ושלושת בני זוגה, חשודה שהרעילה למוות את בעלה האחרון עם ציאניד. כמו כן, נבדק אם יש לה קשר למותם של היתר, שבדמם של חלק מהם נמצא הרעל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"חושדים שעשתה זאת בשביל הכסף"/מערכת וואלה!, צילום מסך

מיליונרית יפנית בת 67 נעצרה היום (רביעי) בחשד שהרעילה למוות את בעלה עם סם מסוג ציאניד. כמו כן, במשטרה חושדים שהיא מעורבת במותם של ששת בני זוגה הקודמים. צ'יסאקו קקיי ירשה במהלך שני העשורים האחרונים 800 מיליון ין – כ6.8 מיליון דולר – מהכספים שהותירו אחריהם בני זוגה. היא הכחישה כל מעורבות במותו.

"אנחנו חושדים שהיא עשתה זאת בשביל הכסף", סיפר חוקר במשטרה לסוכנות הידיעות הצרפתית. "אנחנו לא יודעים כמה מהם אכן מתו באשמתה. אנחנו צריכים להמשיך ולחקור את הנושא בזהירות".

בעלה הרביעי והאחרון חלה בפתאומיות ומת בבית חולים בדצמבר שעבר, פחות מחודשיים אחרי החתונה שלהם. בניתוח שלאחר המוות נמצאו בדמו שאריות גדולות של ציאניד. שלושה חודשים קודם לכן, מת בן זוגה, בן 75, שחלה אף הוא במפתיע לאחר שהשניים סעדו במסעדה.

היסטוריית המוות של "האלמנה השחורה" התחילה ב-1994, כשבעלה הראשון מת בגיל 54. ב-2006, בעלה השני, שאותו הכירה באמצעות סוכנות היכרויות, מת משבץ בגיל 69. שנתיים מאוחר יותר מת בן זוגה השלישי, בין 75. ב-2009 מת חבר נוסף שלה מסרטן וב-2012 ארוסה של קקיי מת בתאונת אופנוע. כלי תקשורת דיווחו כי בגופו נמצאו עקבות של ציאניד.

עוד ידיעות מהעולם
סוף עצוב: נמצאה גופת מלכת היופי של הונדורס
אינדונזיה: רוצה להיות שוטרת? הוכיחי שאת בתולה
"מפחדים מדאעש": נכשלה הצעת חוק להגבלת הריגול בארה"ב

  • עוד באותו נושא:
  • יפן
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully