וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פגע וברח" גרסת החי: הכלב נשך, הבעלים נמלט

19.11.2014 / 11:06

צעיר בן 23 מאשקלון עוכב לחקירה אחרי שכלבו, מסוג פיטבול מעורב, נשך לפני כשבוע אישה. למרות המקרה, בחר החשוד לברוח מהמקום מבלי להגיש עזרה. הוא שוחרר בתנאים מגבילים, הכלב נלקח להסגר

כלב הפיטבול שהתקיף אישה באשקלון. חטיבת דובר המשטרה
הפיטבול שנלקח להסגר/חטיבת דובר המשטרה

משטרת אשקלון עיכבה אתמול (שלישי) לחקירה צעיר בן 23 תושב העיר, בחשד שכלבו תקף לפני כשבוע אישה כבת 50 שטיילה עם כלבה ברחוב. הוא חשוד שעל אף התקיפה הקשה, שבגינה נדרשה האישה לאשפוז של כמה ימים בעקבות נשיכות – הוא נמלט עם הכלב מסוג פיטבול מעורב, מבלי להגיש עזרה.

המקרה אירע ביום שלישי שעבר, כשהאישה טיילה עם כלבה בשדרות ירושלים באשקלון. במקום היה גם החשוד עם כלבו. לפי עדותה, לפתע השתחרר הכלב מבעליו והתנפל עליה ועל כלבה. היא נפצעה בידה ובבטנה מנשיכות ופונתה לטיפול בבית החולים ברזילי בעיר. עוברי אורח הזעיקו את המשטרה, וזו פתחה בחקירה לאיתור החשוד שכאמור ברח.

עוד ידיעות בוואלה! חדשות
שחרית יממה אחרי הטבח בבית הכנסת: "האנשים שלצדי נעלמו"
צל"שים לאזרחים שהשתלטו על המחבל בת"א: "פעלו למופת"
בצל הפיגוע: אושרו 78 יחידות דיור מעבר לקו הירוק בבירה

הודות לעדות הפצועה ואחרי שעשו שימוש במסד הנתונים הווטרינרי, הצליחו החוקרים - רס"ר בוריס קדינוב ורס"ר אלכס יגודייב, יחד עם וטרינר השירות העירוני ד"ר גדי שרייבר, לצמצם את מספר הכלבים שתואמים לתיאור. בהמשך זוהה סופית בעלי הכלב, והוחלט לעכבו.

בחקירתו טען כי הכלב – שלא היה עם מחסום פה, השתחרר מהקולר אותו נשא. הוא חשוד באי נקיטת אמצעי זהירות בחיה ובגרימת חבלה ברשלנות. הוא שוחרר בתנאים מגבילים, ואילו הכלב התוקף הועבר להסגר בכלבייה העירונית.

בשנת 2002 נחקק חוק להסדרת הפיקוח על כלבים, שקובע שהאמריקן פיטבול טרייר, ביחד עם שבעה גזעי כלבים נוספים, הוא כלב מסוכן, שחלה שורה של הגבלות על החזקתו בישראל.
שיתוף פעולה של חוקרי משטרת אשקלון עם הווטרינר העירוני הביא לעיכובו של בעל הכלב לחקירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully