וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתיחת גופת נהג האוטובוס הפלסטיני קבעה: אין חשד לפלילים

נתיחת גופתו של נהג אגד הפלסטיני שנמצא תלוי באוטובוס הוכיחה כי אין חשד לפלילים. עם זאת, בחמאס טוענים שמדובר ברצח. "דמו יהפוך לאש שתשרוף את ישראל". אחיו מתעקש: "ראיתי על הגופה סימנים לכך שהוא הוכה"

צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק

נתיחת גופתו של יוסוף חסן א-רמוני, נהג אגד פלסטיני שנמצא תלוי אמש באוטובוס שחנה בגבעת שאול שירושלים, שנערכה היום (שני) בשיתוף פתולוג מטעם המשפחה, קבעה כי אין חשד לפלילים. עם זאת, משפחתו של א-רמוני ממשיכה לדבוק בטיעון כי הוא נרצח בידי מתנחלים.

גם ארגון חמאס טען כי מדובר ברצח וקרא היום להסלמה נגד ישראל. "רציחתו מוכיחה את גזענות ישראל והתגובה עליה צריכה להיות הסלמת ההתנגדות בכל האמצעים", נמסר מהארגון על פי דיווח בסוכנות הידיעות הפלסטינית "א-ראי".

בכיר חמאס עזת א-רשק כתב בחשבון הטוויטר שלו כי "דמו של השהיד יוסף אל-רומני, שנרצח בתלייה בירושלים, יהפוך לאש שתשרוף את ישראל. טרור המתנחלים ממשיך בהנהגת הפושע נתניהו והכנופיות הקיצוניות, שמסיתים ומבצעים פשעים נגד בני עמנו".

כמו כן, ארגונים פלסטיניים במזרח ירושלים קראו הבוקר לפתוח בשביתה כללית של העובדים הערבים ושל נהגי האוטובוס בירושלים. "השביתה היא התגובה לרציחתו של רומני בידי יהודים", נאמר בקריאה שהועברה ברמקולים של המסגדים במזרח העיר.

עוד על המתיחות בין יהודים לערבים בבירה:
חשד לפיגוע בירושלים: בן 32 נדקר במברג ליד העיר העתיקה
כוננות גבוהה בבירה: הוסרו ההגבלות למתפללים בהר הבית
קרי בירדן: להפחית המתיחות בהר הבית לפני חידוש המו"מ

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החניון שבו נמצא רמוני תלוי/מערכת וואלה!, צילום מסך

הערכת המשטרה ומד"א היא כי א-רמוני נטל את חייו ולא נרצח. הערכה זו מתבססת על העובדה שלא נמצאו סימני אלימות על גופו. אחיו של א-רמוני, לואי, דחה את הטענות שאחיו, אבל לשני ילדים קטנים, התאבד ואמר כי אין סיכוי שהוא היה עושה זאת. "ראיתי את הגופה הלילה וראיתי שטפי דם וסימנים לכך שהוא הוכה", אמר האח לסוכנות הידיעות רויטרס. "היו סימני אצבעות על הגופה וסימן שנראה כאילו הכו אותו בחפץ קהה".

ביומון הפלסטיני "אל-קודס" טענו הבוקר בני משפחתו של א-רמוני כי הנהג עבר "לינץ'" בידי ארבעה או שישה גברים יהודים, שהכו ותלו אותו בחוט סביב צווארו. למרות הערכת המשטרה, הוחלט כי הגופה תיבדק במכון לרפואה משפטית באבו כביר בתיאום ובשיתוף המשפחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully