וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסיון ההונאה בלאומי קארד: "עשיתי זאת כנקמה"

16.11.2014 / 11:19

א', צעיר מתל אביב שנעצר אתמול בתאילנד בחשד שדרש מהנהלת החברה מיליוני שקלים ולא ימכור פרטים של לקוחות, סיפר למקורביו כי "אנשי החברה פגעו בו ולא קידמו אותו". לדבריו, העבודה גרמה לו לנזקים נפשיים

צילום: יותם רונן, עריכה: טל רזניק

א', החשוד המרכזי בפרשת ניסיון ההונאה של לאומי קארד, יובא היום (ראשון) לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בראשון לציון. א', צעיר מתל אביב, סיפר למקורביו את הסיבות שהובילו אותו לתכנון המעשה. לדבריו, המניע למעשה שלו היה ניסיון נקמה בחברה, מאחר ש"אנשי לאומי קארד פגעו בו ולא קידמו אותו". לטענתו, נגרמו לו מכך נזקים נפשיים עד שהחליט לעזוב את החברה מיוזמתו לאחר כחמש שנים שעבד בה.

מעצרו התאפשר אתמול, לאחר שבמשטרה התקבל מידע מודיעיני כי הוא מתחבא בפטאיה שבתאילנד. למקום מושבו הגיעו שוטרים מיחידת הסייבר, עצרו אותו וביצעו חיפוש בתוך מחשבו האישי. השוטרים גילו כי מספרי כרטיסי האשראי האמתיים של הלקוחות מצויים בתוך מחשבו כשהם מוכנים להפצה.

פרקליטו של א', עורך הדין בועז קניג מסר בתגובה כי: "נפגשתי עם מרשי מיד לאחר נחיתתו. בשעה זו הוא נחקר ומוסר את גרסתו. את מלוא טענותיי אטען בבית המשפט".

עוד בנושא משפט ופלילים
זקן בעדותה: "הכסף הלך לבדים עבור החליפות של אולמרט"
עשרות נפצעו בגליל: "ראיתי את המשפחה שלי מדממת על הכביש"
"פטנט ההקפאה": הנשק הסודי של בתי המשפט בדרך לפשרה

חשודים בניסיון לסחוט את בנק לאומי בדיון בבית משפט השלום בראשון לציון, נובמבר 2014. ניב אהרונסון
חשודים בפרשה בדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בראשון לציון, אתמול/ניב אהרונסון

הפרשה הותרה לפרסום אתמול לאחר שיחידת הסייבר בלהב 433 עצרה שמונה חשודים, עובדי החברה לשעבר, בחשד לעבירות סחיטה באיומים. לפי החשד, החשודים דרשו מהנהלת הבנק כופר בסך מיליוני שקלים, ואיימו כי אם לא ייענו לדרישתם הם ימכרו לכל המרבה במחיר את פרטי מיליוני כרטיסי האשראי של לקוחות החברה.

ראשיתה של הפרשה במייל שנשלח להנהלת הבנק לפני כשבועיים מא'. הוא טען כי בתקופתו בחברה הוא העתיק קבצים שקשורים למאות אלפי לקוחות של "לאומי קארד", וכי הוא דורש כופר כסף תמורת אי-פרסום הקבצים, אחרת הוא ימכור אותם ויפגע בחברה.

לאחר שהוגשה תלונה, החלה יחידת הסייבר בלהב 433, יחד עם יחידת המשא ומתן באגף המבצעים במשטרה, לחקור את המקרה. החוקרים ביקשו תחילה לאתר את הקבצים האמורים, ולאחר מכן לתפוס את החשוד, כמו גם את שותפיו, המסווים את עצמם ברשת.

מחברת "לאומי קארד" נמסר אתמול כי "אין חשש לגרימת נזק, מכל סוג שהוא, ללקוחות החברה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
חשוד בניסיון לסחוט את בנק לאומי בדיון בבית משפט השלום בראשון לציון, נובמבר 2014. ניב אהרונסון
חשוד בפרשה, אתמול/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully