וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזוי: אם ובתה ילדו באותו יום - ובאותו בית חולים

צירוף מקרים כזה עוד לא שמעתם: הת'ר פנטיקוף ובתה דסטני מרטין גילו שהן בהריון באותו יום וגם אושפזו לקראת הלידה באותו יום. "זה לא משהו שאתה בכלל רוצה או חושב שיכול לקרות"

הת'ר פנטיקוף ובתה דסטני מרטין, שילדו באותו יום, נובמבר 2014. WZVN-TV, צילום מסך
פנטיקוף ומרטין עם התינוקות הטריים/צילום מסך, WZVN-TV

לעתים רחוקות שומעים על אם ובתה שילדו בסמיכות, אבל על צירוף מקרים כזה הוא נדיר במיוחד: אמא ובת ילדו אמש (חמישי) תינוקות באותו יום - ובאותו בית חולים. הת'ר פנטיקוף (40) ובתה דסטני מרטין (20), המתגוררות בפלורידה, ארצות הברית, אף גילו שהן בהריון באותו יום - ואושפזו לפני הלידה באותו יום.

ערוץ הטלוויזיה WZVN-TV של רשת ABC האמריקנית דיווח כי השתיים שבו לביתן בתום הלידות יחד עם שני התינוקות. "אנו יושבות כאן, מסתכלות אחת על השנייה, ואומרות 'יש לנו תינוקות'", סיפרה האם. בתה התייחסה ליום שבו גילתה על ההריון של אמה ואמרה: "ידעתי שהם מנסים ורוצים ילד נוסף, אבל לגלות זאת באותו יום היה 'וואו!'".

צפו בכתבת וידאו עם האם והבת:

מרטין הודתה שלא הייתה מאושרת כשגילתה על ההריון של אמה, אך סיפרה כי תשעת החודשים האחרונים קירבו ביניהן. "במהלך ההריון ועכשיו, נחמד יותר שהיא כאן עוזרת לי מאשר שהיא לא הייתה כאן", אמר. על צירוף המקרים הנדיר אמרה: "זה לא משהו שאתה בכלל רוצה או חושב שיכול לקרות".

האם ובתה אושפזו בבית החולים ביום שני. "גם אם היית מתכנן, זה לא היה יוצא כך", אמרה פנטיקוף. כעת, הן מתגוררות תחת אותה קורת גג יחד עם שני התינוקות: דמיאן ודודתו, בת גילו, מדלן. "בורכנו ולא היינו משנות דבר", סיכמה האם שגם הפכה לסבתא.

עוד סיפורים שאסור לפספס:
המורה שכבה עם תלמיד ושינתה סטטטוס בפייסבוק
סרטון ה"שיכורה ברחוב" ששיגע את העולם - מבויים
צפו: מה קרה כש-14 אריות תקפו גור פילים?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully