וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימה ב"יורודיסני": מצוד אחר נמר שמסתובב חופשי

כוחות משטרה רבים הוזעקו לאזור הסמוך לפארק השעשועים הפופולרי בצרפת, בניסיון ללכוד את החיה. תושבי האזור הונחו להישאר בבתים. "ננסה רק להרדים אותו, אבל אם הוא יהיה אגרסיבי, תינתן הוראה להרוג"

יורודיסני, צרפת. GettyImages
הנמר זוהה במרחק של כתשעה קילומטרים מפארק השעשועים/GettyImages

מטוס משטרתי הוזעק היום (חמישי) על מנת לסייע בחיפושים אחר נמר שנראה מסתובב חופשי סמוך לפארק השעשועים "יורודיסני", ממזרח לפריז, בירת צרפת. על פי האזהרה שפרסמה בעמוד הפייסבוק שלה עיירת מונטבראן, אחת משלוש העיירות במחוז סיין אה מארן המרכזי שתושביהן התבקשו להישאר בבתים, הנמר הצעיר זוהה בשעות הצהריים במתחם ספורט, המרוחק כתשעה קילומטרים מאתר התיירות הפופולרי.

כוחות משטרה רבים הוזעקו לאזור, כמו גם ציידים שמשתתפים בחיפושים. מהרשויות נמסר כי לפי העקבות שנמצאו באזור, ההערכה היא כי החיה הנמלטת שוקלת כ-100 קילוגרמים. "החל מהבוקר אנשי המשטרה מנסים ללכוד אותו", מסר גורם משטרתי לעיתון הצרפתי "לה פריזיאן".

עוד בוואלה! חדשות:
מה קרה כש-14 אריות תקפו גור פילים?
צפו: השוטרים רדפו אחרי חזיר - וירו באישה
אותגר לקפוץ על גב כריש - וזינק עליו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התיעוד היחיד של הנמר הנמלט, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

הכוחות השמיעו אזעקה חזקה, אשר נועדה לגרום לנמר לצאת ממקום המסתור שלו, ובכך למצוא וללכוד אותו. עם זאת, הרשויות הבהירו כי מטרתן היא ללכוד את החיה, אשר נמצאת בסכנת הכחדה, בחיים. "ננסה ככל הניתן להרדים אותו", נמסר, "אם הוא יהיה מסוכן או אגרסיבי, תינתן הוראה להרוג אותו".

הנהלת "יורודיסני" הבהירו כי אין כלל נמרים בפארק השעשועים, ולכן החיה לא נמלטה משם. טרם התברר מהיכן הגיע הנמר, אולם בכל מקרה, תושבי האזור והאורחים ב"יורודיסני" ממתינים במתיחות דרוכה ללכידתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully