וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: אותגר לקפוץ על גב כריש - וזינק עליו

בסרטון מטריד שהפך ללהיט ברשת נראה צעיר שאותגר על ידי חבריו לקפוץ מסירה על גב של כריש טורף – והוא נענה לאתגר ומזנק על הכריש הענק

צילום: סרטון חובבים שהועלה לרשת, עריכה: יאיר דניאל

עבור מרבית בני האדם, מפגש עם כריש הוא משהו שהם מנסים להימנע ממנו כאשר הם יוצאים לשחייה בים. אבל סרטון מטריד שהפך ללהיט ברשת מציג צעיר אוסטרלי שאותגר על ידי חבריו לקפוץ מסירה על גב של כריש טורף – והוא נענה לאתגר. בסרטון, שלא יודע היכן בדיוק הוא צולם, נראים החברים מביטים למים ומבחינים בכריש-טיגריסי. הם מיד פונים לבחור בשם ברט ומפצירים בו "תפוס אותו". הוא לא מבין בתחילה מה הם רוצים ונענה על ידי אחד מהם: "אני מאתגר אותך לקפוץ על הכריש הזה".

החברים ממשיכים להפציר בבחור :"קדימה, הוא פה בפינה" ואף טוענים כי "זה רק כריש קטן". ברט נראה מהוסס ועונה להם: "הוא רק טורף אנשים", אך החברים ממשיכים בשלהם ומעודדים אותו לקפוץ: "הוא רק יתלוש לך את היד, קדימה" – והוא אכן קופץ למים ונוחת על גב הכריש. כאשר ברט מגיח מהמים לא ניתן לראות את הכריש והוא חוזר מיד לסירה.

כריש טיגריסי, הנקרא גם כריש-נמר. ShutterStock
זהו הכריש הטיגריסי - הייתם קופצים עליו?/ShutterStock

הכריש הטיגריסי, הידוע גם בשם "כריש נמר", הוא טורף-על גדול העשוי להגיע לאורך של יותר מ-5.5 מטר והוא נמצא במקום שני ברשימת מספר התקיפות המתועדות על בני אדם. כמובן שלחברים שאיתגרו את ברט זה לא ממש הפריע והסרטון בכיכובם הפך ללהיט ברשת וצבר מאות אלפי צפיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully