וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לקרוע את גבעתי": צפו בסרטון החדש של חמאס

בסרטון התעמולה האחרון, הארגון קורא ללוחמיו לרמוס את דובדבן "השפנים", את שייטת 13 ואת סיירת מטכ"ל. "קום תקרא לעזתי לקרוע חטיבת גבעתי, שלדג, נחל וגולני, אל תשאיר מהם חייל"

צילום מסך

זרוע ההסברה של חמאס פרסמה אתמול (שני) סרטון חדש ששמו "שיר נהדר ליחידות צה"ל", הקורא לתקוף את חיילי צה"ל. בסרטון מוכיח חמאס בקיאות מרשימה בשמן של יחידות צה"ל השונות, שלהן הוא מאיים "לקרוע ת'פנים".

"קום תקרא לעזתי לקרוע חטיבת גבעתי, שלדג, נחל וגולני, אל תשאיר מהם חייל. אגוז תקרע להם ת'פנים, גם דובדבן השפנים, גם שייטת 13 וגם סיירת מטכ"ל, אנשי ההגנה ושטרן שכבר היו פעם. אצ"ל ולח"י בקבר שיטעמו ת'טעם, עוקץ, דוכיפת, שקד, צנחנים, חרוב ורימון, 101 וגם רוכב שמים".

השיר החדש של חמאס: "קום תקרא לעזתי לקרוע את חטיבת גבעתי". צילום מסך
השיר החדש של חמאס: "קום תקרא לעזתי לקרוע את חטיבת גבעתי"/צילום מסך

בסרטון רומז הארגון לפעמים שבהן מימש את האיום בעבר, והוא נפתח בתמונה של חיילים מזילים דמעה במהלך הלוויה של חבר ליחידה. לאחר מכן עולים סמלי היחידות באש, לא לפני שהם מוטבעים על לוחות בטון שנראים כאילו נלקחו מגדר ההפרדה, ומופלים בזה אחר זה כמו במשחק דומינו.

סרטוני ההפחדה של חמאס שימשו לא מעט כאתנחתה קומית במהלך מבצע "צוק איתן", וגם במבצעים קודמים. במיוחד זכור הביטוי "התגעגעתם לטיגועי ההתבאדות", מתקופת "חומת מגן", ומהסבב הנוכחי הסרטון "תקוף, תעשה ביגועים".

עוד בוואלה! חדשות:
"מודל הוותיקן": היוזמה להשבת השקט להר הבית
אם החייל שנרצח בפיגוע: "מבקשת מעם ישראל לא להישבר"
חרף התנגדות ישראל: האו"ם יחקור תקיפת מתקניו ב"צוק איתן"

  • עוד באותו נושא:
  • חמאס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully