וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד באונס והרצח של נועה אייל: נשוי ואב לילדות

11.11.2014 / 11:55

ד', שנעצר בחשד לרצח הנערה לפני 16 שנים, התחתן עם אישה שכבר הכיר בעת המעשה, מגדל שתי בנות ועובד כמכונאי רכב בירושלים. מכריו המומים: "לא היה רמז לכך שהוא מסוגל לבצע מעשה כזה"

מערכת וואלה

ד', החשוד באונס וברצח של נועה אייל בת ה-17 ב-1998, שנעצר רק בשבועות האחרונים, המשיך מאז המקרה לקיים חיים שגרתיים לחלוטין. הוא נשוי לאישה שכבר הכיר בעת שביצע על פי החשד את המעשה, ולשניים נולדו שתי בנות – היום כבר נערות בעצמן. "אולי משום שנולדו לו הבנות הוא החליט להוריד פרופיל", אמר אחד ממכריו לוואלה! חדשות. "אולי זוהי הסיבה שאף אחד לא שיער בכלל שמאחוריו מסתתר בכלל עבריין מין מן השפלים ביותר שהיו כאן. הוא אפילו לא סיפר לאשתו על העבירה הראשונה שלו. אשתו היא הכי מסכנה מכל הסיפור הזה".

ד' נולד למשפחה ירושלמית וגדל בשכונת רמות א' החרדית, הסמוכה לשכונת רמות ב', שבה התגוררה נועה אייל. מכריו מספרים כי כבר כשהיה ילד הוא נאלץ להתמודד עם התעללות מתמשכת מצד אביו. "הוא היה מרביץ לו כאילו אין מחר", סיפר חברו של ד'. "הייתה לו ילדות מאוד קשה". אביו אף נעצר ונשפט כמה פעמים על האלימות, מה שהוביל בסופו של דבר לגירושים של הוריו.

בשנת 1994, בעת שהיה בן 17 בלבד, נעצר ד' ונשפט על אונס של תיירת בת 11. מפאת גילו הצעיר, הומר הסעיף של אונס בכת האישום במעשה מגונה, וכך הוא קיבל בסופו של דבר עונש מאסר מינימלי בלבד.

עוד ידיעות משפט ופלילים:
4 עבריינים נתפסו עם מטעני חבלה "מוכנים להפעלה" בבת ים
דליפת האמוניה: התושבים תובעים את המפעל במיליונים
חשד לניסיון חיסול: שני פצועים מירי בבית קפה ליד ראש העין

החשוד ברצח נועה אייל, ביהמ"ש השלום ירושלים. נועם מושקוביץ
לקח פריט מזירת הרצח למזכרת. ד' בהארכת מעצרו/נועם מושקוביץ

ד' הוא מכונאי רכב במקצועו, וכשנה לאחר הרצח הוא הגיע למוסך בשכונת תלפיות לחפש עבודה. "הוא היה מוכן לקפוץ על כל עבודה", סיפר אחד מחבריו. וכך, מבלי שסיפר על עברו האפל, החל ד' לעבוד במוסך לשביעות רצונם של מנהליו. "לפעמים הוא היה מגיע עצבני לעבודה, אבל גם מבסוט", המשיך החבר. "הוא תמיד היה חייכן כזה, אחד שאתה בחיים לא תאמין שיכול לבצע מעשה כזה. לא היה מעולם שום דבר שיכול לרמוז אפילו שהוא יבצע רצח כזה מזעזע".

עוד בוואלה

המהפכה של וואלה Fiber שתחסוך לכם בעלויות הטלוויזיה והאינטרנט

לכתבה המלאה
נועה אייל. באדיבות המשפחה
נועה אייל/באדיבות המשפחה

במהלך החיפוש של בלשי היחידה המרכזית של מחוז ירושלים בביתו התגלה פריט שמקורו על פי החשד מזירת הרצח והאונס. להערכת המשטרה הוא לקח את הפריט כמזכרת מהזירה ושמר אותו בביתו כל השנים.

במשטרה דרשו לפרסם את שמו של ד', שלפי העדויות שבידי המשטרה אף ביצע לאורך השנים ד' עבירות מין נוספות שלא גלויות לפי שעה. אמנם בית המשפט התיר לפרסום את שמו, אך הטיל עיכוב ביצוע על הפרסום, לבקשת בא כוחו של ד, עו"ד יהודה שושן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully