וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דליפת האמוניה: "מתחילת המשמרת הרחנו ריח מוזר"

דליפת החומר המסוכן באזור התעשייה עמק חפר גרמה לביטול של אירועים ולסגירה של בתי עסק במקום. "היו אזעקות של דליפה מהמפעל עצמו וגם מהכריזה צעקו לכולם להתפנות", סיפר מנהל מבשלה במקום

צילום: שלומי גבאי, ערן גילווארג; עריכה: מתן חדד, קריינות: אביב אברמוביץ'

דליפת האמוניה באזור התעשייה בעמק חפר אמש (חמישי) גרמה לביטול של אירועים ולסגירה של בתי עסק במקום. עדן, שעובדת בפיצרייה הממוקמת במתחם האירועים "הדוב הלבן" שבאזור התעשייה סיפרה כי במהלך הערב התבטל אירוע יום הולדת לילדות במתחם בעקבות ריח האמוניה שהורגש עוד בתחילת המשמרת. "זו הייתה משמרת רגילה, כל הילדים נכנסו ליום ההולדת", סיפרה. "מההתחלה המנהל שלי אמר: 'תקשיבו, יש ריח מוזר בחוץ, אני לא יודע מה זה'".

לדבריה, העובדים התעלמו מדברי המנהל. "לא לקחנו אותו ברצינות כי אנחנו מכירים את האזור ולפעמים יש ריח מסריח של משחטה. זה כבר התחיל ב-18:30", הוסיפה. "כעבור זמן מה, מכבי האש דיברו עם המנהל שלי ואז הוא ניגש אלינו ואמר: 'החלטנו על הפסקת פעילות, כולם לממ"ד עכשיו. יש פה מכבי אש - דלפה אמוניה'".

עוד בוואלה! חדשות
תיעוד: בקבוקי תבערה מושלכים על עמדת מג"ב בירושלים
בנט: "לממשלה שמסתתרת מאחורי בטונדות אין זכות קיום"
טיבי בפרלמנט האירופי: "ח"כ מירי רגב - פירומנית"

צוות של מגן דוד אדום באזור דליפת האמוניה באזור התעשייה בעמק חפר, 06 בנובמבר 2014. שלומי גבאי
צוותי מגן דוד אדום באזור האירוע, אמש/שלומי גבאי

"כולם היו בממ"ד, יחד עם הילדים, היו שמונה-תשע ילדות וזהו", המשיכה עדן. "ההורים של הילדות שחגגו ארגנו להן הסעה, והעובדים נשארו בממ"ד. לאחר מכן גם אנחנו התפנינו". לדבריה, כשיצאו ראו שגם העסקים האחרים פונו.

אחד מהנפגעים הוא אנואר חליל אל נאבי מקלקיליה, עובד במפעל שנפגע ומאושפז בהלל יפה. "הלכתי לקנות אוכל בהפסקה בערב והרגשתי בדרך ריח חזק מאוד", סיפר. "פתאום לא הצלחתי לנשום, הרגשתי שאני מת. התמוטטתי ואיבדתי את ההכרה. אני מודה לשוטרים ולרופאים בבית החולים שטיפלו בי והצילו לי את החיים".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
השר לביטחון הפנים, יצחק אהרונוביץ', בזירת דליפת האמוניה באזור התעשייה בעמק חפר, 6 בנובמבר 2014. חטיבת דובר המשטרה
השר לביטחון הפנים יצחק אהרונוביץ' בזירה, אמש/חטיבת דובר המשטרה

"היו אזעקות של דליפה מהמפעל עצמו, וגם מהכריזה צעקו לכולם להתפנות", סיפר אורי שגיא, מנהל מבשלת בירה "אלכסנדר" שנמצאת באזור התעשייה. "היינו רק שלושה אנשים והתפזרנו. אנחנו כבר שש שנים עובדים כאן ומעולם זה לא קרה". עמוס ניר, בעלים של הפאב "הברמינגהם בר" סיפר כי "לא הייתי שם כשזה קרה. נסענו עכשיו לבדוק אם אפשר לפתוח את הפאב, אבל המשטרה חסמה את הכול". לדבריו, "לא הרגשנו ריח באוויר. היום כבר לא נפתח את הפאב".

(עדכון ראשון: 22:17)

צוות של מגן דוד אדום באזור דליפת האמוניה באזור התעשייה בעמק חפר, 06 בנובמבר 2014. מד"א
זירת האירוע, אמש/מד"א
‏הערכת מצב של כוחות המשטרה באזור דליפת האמוניה בעמק חפר. אבי אשכנזי, מערכת וואלה! NEWS
זירת האירוע, אמש/מערכת וואלה! NEWS, אבי אשכנזי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully