וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעצרו שני חשודים בגניבות אופניים חשמליים בתל אביב

4.11.2014 / 2:50

המשטרה עצרה לאחרונה שני תושבי העיר, בני 30 ו-39, החשודים שפרצו לחנויות וגנבו אופניים חשמליים. את האופניים היקרים מכר אחד החשודים בתחנה המרכזית עבור מאה שקלים

צילום: דוברות משטרת ישראל, עריכה: גדי וינסטוק

המשטרה עצרה לאחרונה שני תושבי תל אביב החשודים שפרצו, כל אחד בנפרד, לחנויות אופניים ברחבי העיר. על פי החשד, גנבו מהחנויות אופניים חשמליים יקרים. אחד החשודים מכר את האופניים שגנב באזור התחנה המרכזית בדרום העיר.

באחד מימי השבת האחרונים התחיל לפעול צופר האזעקה באחת מחנויות האופניים ברחוב אבן גבירול כשאלמוני השליח אבן וניפץ את חלון הראווה. במצלמות האבטחה נראה החשוד הראשון, בן 30, בועט במרץ בוויטרינה עד שנפלה, נכנס לחנות כשהוא נזהר שלא להיפצע ומסתלק כשברשותו זוג אופניים חשמליים.

בזכות סרטון ממצלמות האבטחה זיהו השוטרים את החשוד באחד הרחובות הסמוכים. כשנתפס סיפר לשוטרים כי הוא בדרכו לתחנה המרכזית, שם התכוון למכור את הזוג המהודר במחיר מציאה של מאה שקלים. במהלך חקירתו סיפר החשוד כי יומיים קודם לכן פרץ לחנות אופניים הנמצאת ברחוב מונטפיורי. גם שם לדבריו ניפץ את הוויטרינה, גנב זוג אופניים ויצא מהחנות אך, הבחין כי האופניים אינן מהודרות והצבע אינו לטעמו לכן הניח אותן על המדרכה, שב על עקבותיו, בחר לעצמו זוג נוסף ודיווש עד לתחנה המרכזית, שם מכר אותם בסכום של מאה שקלים.

בימים האחרונים נעצר תושב תל אביב נוסף, בן 39, החשוד שפרץ לשש חנויות אופניים בעיר בתוך עשרה ימים, כשהוא מפר מעצר בית של בית המשפט לאחר שנתפס פורץ לחנות אופניים. החשוד ניסה להימלט מהשוטרים על גבי אופניים ללא דוושות ונתפס.

לפניות לכתב: Aviash123@walla.co.il

עוד בוואלה! חדשות:
דיסקין הכריז: "התלבטתי, אבל לא אכנס לפוליטיקה"
"תגובת אהרונוביץ' להיעדרותו של דנינו אמרה את הכל"
מדוע נאסר על נתניהו להיכנס למשרד החוץ בוושינגטון?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully