וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמצאו האחראים ללוח השנה הסקסי שהסעיר את ארה"ב

ארבעה חיילים מואשמים כי לקחו חלק בצילומים של לוח שנה סקסי ומעורר מחלוקת בו נראות דוגמניות בלבוש מינימלי כשהן משתמשות בנשק ונכנסות לטנקים בבסיס ביוטה

צילום מסך

לפני שבועיים סיפרנו לכם על לוח שנה סקסי שמסעיר את ארה"ב, ובצדק: חבורה של דוגמניות בריטיות בלבוש מינימלי הצטלמו בבסיס של המשמר הלאומי ביוטה כשהן משתמשות בכלי נשק ונוסעות בתוך טנקים. חקירה פנימית נפתחה כדי לגלות מי נתן לדוגמניות להיכנס לבסיס השמור ולהשתמש בציוד צבאי.

כעת מתפרסמות תוצאות החקירה: ארבעה חיילים מואשמים כעת בשימוש ללא רשות בכלי רכב צבאיים. החייל שאפשר לצלם את הסרטון בשטח הבסיס ננזף והוא עלול להשתחרר מוקדם מתפקידו בעקבות המחדל. שלושה חיילים נוספים קיבלו עונשים חמורים פחות, והם צפויים להינזף. התחמושת בה השתמשו החיילות, בשווי 200 דולרים, תנוכה משכרם של החיילים שהיו מעורבים בפרשה.

לוח שנה סקסי שצולם בבסיס של צבא ארצות הברית. http://www.hotshotscalendar.com/, אתר רשמי
ירו בתת מקלע ונסעו בטנקים/אתר רשמי, http://www.hotshotscalendar.com/

החיילים אמרו להגנתם שהשתתפו בסרטון לאחר שקיבלו אישור ממפקד בכיר יותר. "אנחנו לומדים מהטעויות של עצמנו, ואנו נוקטים בצעדים כדי שדבר כזה לא יקרה פעם נוספת" אמר סגן הקולונל במשמר הלאומי סטיבן פיירבורן. "אין ספק שמדובר בטעות, אבל זו טעות ראשונה של חיילים שמשרתים במשך שנים. אנחנו מתעסקים עם חיילים שלחמו בעיראק ואפגניסטן, ותרמו רבות למדינה. טעות של מספר חיילים בודדים לא משליכה על כל 7,000 החברים במשמר הלאומי שמגנים על תושבי יוטה ועל האומה כולה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully