וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: לוח השנה הסקסי שעורר סערה בצבא ארה"ב

דוגמניות בריטיות הצטלמו בפוזות סקסיות ובלבוש מינימלי, כשהן יורות בנשק ונכנסות לטנקים בבסיס של צבא ארה"ב, שהודיע כי יפתח בחקירה בכדי לגלות מי נתן להן אישורים

צילום מסך

צבא ארצות הברית פתח השבוע בחקירה רשמית בכדי לגלות מי נתן אישור לחבורת דוגמניות בריטיות להצטלם בביקיני בבסיס צבאי של המשמר הלאומי ביוטה. החקירה נפתחה לאחר שבחלק מהתמונות שצולמו מופיעות הדוגמניות כשהן אוחזות נשק וציוד צבאי, כך דווח ב"ניו יורק דיילי ניוז".

לוח שנה סקסי שצולם בבסיס של צבא ארצות הברית. http://www.hotshotscalendar.com/, אתר רשמי
"יש לנו הרבה טנקים, ספינות, מסוקים וכמובן המון נשק"/אתר רשמי, http://www.hotshotscalendar.com/

בסרטון שצולם מאחורי הקלעים של צילומי לוח השנה הסקסי, "Hot Shots", ניתן לראות את הדוגמניות יורות בנשק אוטומטי ונכנסות לתוך טנקים. "יש לנו הרבה טנקים, ספינות, מסוקים וכמובן המון נשק", אומרת הדוגמנית רוזי ג'ונס בסרטון. היא ממשיכה ומציגה את שאר חברותיה שצולמו ללוח השנה של 2015 ובהמשך הן נראות כשהן מפעילות חומרי נפץ ויורות ברובה צלפים. בסיום הסרטון הן שולחות תודה מיוחדת לחיילי המילואים שככל הנראה סייעו להן בצילומים וביצירת הקליפ.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
לוח שנה סקסי שצולם בבסיס של צבא ארצות הברית. http://www.hotshotscalendar.com/, אתר רשמי
שולחות תודה מיוחדת לחיילי המילואים/אתר רשמי, http://www.hotshotscalendar.com/

סגן הקולונל במשמר הלאומי סטיבן פיירבורן אמר לרשת פוקס כי אכן נפתחה חקירה פנימית שתקבע האם נעשה שימוש בציוד, מתקנים וחיילים של המשמר. הוא הסביר כי "הפקות כאלה אינן עומדות בקנה אחד עם הערכים של המשמר הלאומי או של חייליו. שימוש בציוד צבאי, מתקנים צבאיים וחיילים לצרכים אזרחיים למטרות רווח מחייב אישורים של מחלקת יחסי הציבור שלנו והמפקדה". הוא טען כי "לא היה אישור רשמי לצילומים האלה ומטרת החקירה היא לקבוע האם נעשה שימוש בציוד, מתקנים וכוח אדם של המשמר הלאומי של יוטה במהלך צילומי לוח השנה. במידה ונגלה שאכן נעשה שימוש שכזה, ננקוט בצעדים הדרושים".

לוח שנה סקסי שצולם בבסיס של צבא ארצות הברית. http://www.hotshotscalendar.com/, אתר רשמי
""הפקות כאלה אינן עומדות בקנה אחד עם הערכים של המשמר הלאומי או של חייליו"/אתר רשמי, http://www.hotshotscalendar.com/

לוח השנה הצבאי HOT SHOTS החל להתפרסם בשנת 2009, כחלק מקידום מכירות של חברת "האחים אדגר", המייצרת כלי נשק והוא פופולארי מאוד בקרב אנשי צבא ומשטרה. דובר מטעם לוח השנה מסר כי "מדובר בלוח שנה בלתי מזיק למטרת בידור, שבמשך השנים עזר לגייס תרומות ולהעניק תשומת לב לארגוני צדקה של חיילים פצועים בבריטניה ובארצות הברית. מדי שנה אנחנו מנסים למצוא מקומות חדשים ומעניינים לצלם בהם והשנה החלטנו להציג גרסה שובבה לחייהם של החיילים. מדובר בהפוגה קלילה, למטרה טובה, שבזמנים קשים כאלה אמורה להעלות חיוך על הפנים".

ובישראל - לוח שנה בהשתתפות חיילות צה"ל מחפש מימון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully