וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב תאונת מכרה בטורקיה: 19 כורים לכודים מתחת לאדמה

חצי שנה אחרי האסון בעיר סומה, שבו נהרגו 301 בני אדם, התמוטט מכרה בדרום המדינה עקב פיצוץ צינור שגרם להצפה. הפועלים לכודים 300 מטר מתחת לאדמה. "סיכוי נמוך שישרדו"

רויטרס

שוב אסון מכרה בטורקיה: 19 כורים נלכדו מתחת לאדמה בעקבות תאונה במכרה בעיר ארמנק, בדרום המדינה. על פי הדיווחים, המכרה קרס בעקבות הצפה באזור והכורים לכודים עתה 300 מטר מתחת לאדמה. מוראט קוצ'ה, מושל מחוז קאראמן, שבו נמצאת העיר, סיפר כי יותר מ-20 פועלים חולצו עד כה. בחודש מאי נהרגו 301 פועלים באסון המכרה בעיר סומה.

עוד ידיעות מהעולם
"ה-FBI איתר את מדליף המסמכים המסווגים הנוסף"
עקב פניית ירדן: מועצת הביטחון תדון מחר בבנייה במזרח ירושלים
יוניצ"ף: ישראל במקום ה-4 בעולם המפותח בעוני ילדים

צוותי חילוץ מנסים לשאוב מים מהמכרה שקרס עקב הצפה בעיר ארמנק, שבדרום טורקיה, 28 באוקטובר 2014. AP
צוותי חילוץ מנסים לשאוב את המים מהמכרה, שהתמוטט עקב הצפה, היום/AP

סהאין אויאר, גורם רשמי בהנהלת המכרה, מסר לכלי התקשורת בטורקיה כי "לכורים יש סיכוי קטן לשרוד, אלא אם הם יצליחו להגיע לחדר ביטחון במכרה". הוא הוסיף כי הלכודים לא יצרו קשר עד כה עם המחלצים. הסוכנות לטיפול במצבי חירום בטורקיה דיווחה כי צינור שבור הוא זה שגרם להצפה. כמו כן, שר האנרגיה טאנר יילדיז ושר התחבורה לוטפי אילוואן הגיעו למכרה כדי לפקח על פעולות ההצלה.

התאונה האחרונה מגיעה כחצי שנה אחרי אסון המכרה בעיר סומה, אז נהרגו 301 כורים בעקבות שריפה שפרצה במקום. זאת הייתה תאונת המכרה הקשה ביותר בהיסטוריה של טורקיה, שהעלתה ספקות לגבי רמת הביטחון במכרות הפחם ברחבי המדינה, שם נהרגו מאות כורים מאז שנת 2000.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully