וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עקב חשיפת וואלה!: לא ייקרא רחוב על שם סער באור יהודה

28.10.2014 / 16:27

בעקבות הפרסום הבוקר בוואלה! חדשות, שלפיו מועצת העיר אישרה לקרוא רחוב על שמו של שר הפנים, הוא פנה לעירייה והביע את התנגדותו ליוזמה. העירייה הודיעה שהיא מקבלת את בקשתו וגנזה את התכנית

גדעון סער בהתכנסות של הוועדה לבחירת שופטים. יולי 2013. יואב דודקביץ'
גם לפני שנתיים התנגד ליוזמה. גדעון סער/יואב דודקביץ'

הבוקר (שלישי) דווח על כך שמועצת העיר אור יהודה אישרה בשבוע שעבר פה אחד לקרוא רחוב בעיר על שמו של שר הפנים, גדעון סער. עם זאת, בצהריים, בעקבות הפרסום בוואלה! חדשות, פנה סער לעירייה והבהיר כי הוא מתנגד ליוזמה. בתגובה, הודיעה העירייה שהיא מקבלת את בקשתו וכי התכנית תיגנז. מנכ"ל עיריית אור יהודה, בנצי אזאצ'י, אישר בשיחה עם וואלה! חדשות כי בעקבות פנייתו של סער בוטלה היוזמה.

הידיעה מהבוקר בוואלה! חדשות - רחוב על שמו של גדעון סער באור יהודה

הפעם הראשונה שבה ניסה ראש העיר, דוד יוסף, להעביר את ההחלטה לקרוא רחוב על שם שר הפנים הפורש הייתה לפני כשנתיים, אז כיהן סער כשר החינוך. גם אז, התנגדות מצדו של השר עצמו, כמו גם לחצים של גורמי אופוזיציה בעיר, הורידו את הנושא מסדר היום.

"הבעיה באור יהודה היא הרבה יותר קשה מקריאת רחובות", אמרה היום לוואלה! חדשות נציגת האופוזיציה במועצה, ננה חן. לדבריה, מדובר בתופעה המעלה גיחוך. "יש לנו רחוב על שם גבי אשכנזי, אף שגם הוא התנגד למהלך. הוא (ראש העיר – ע"נ) ניסה בעבר גם לקרוא לרחוב על שם שאול מופז. יש לי כבוד גדול לכל האנשים הללו, אבל יש קריטריונים ברורים לקריאה לרחובות על שם אנשים. אנחנו יודעים איך דברים צריכים להתנהל. הוא עושה את מה שהוא עושה לא בצורה מסודרת, יש לו גחמה והוא מבצע אותה. ככה העיר נראית לצערי ובעיני זה מאוד עצוב".

עוד בוואלה! חדשות:
עבריין המין גואל רצון נידון ל-30 שנות מאסר
רובה מיקרו-תבור: הלהיט החדש של ארגוני הפשע
צעד קיצוני במאבק באבולה: אוסטרליה תמנע כניסת אפריקנים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully