וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: הסייעת בגן הורתה לכל הילדים להכות בן שלוש

27.10.2014 / 18:28

כתב האישום נגד חנה ירון, סייעת בגן בקריית אתא, מייחס לה התעללות בקטין ותקיפה בנסיבות מחמירות. לפי האישום, היא עודדה ילדים להרביץ לילד שהכה אותם ואז שאלה אותו: "זה נעים לך?"

גן הילדים בקרית אתא בו הסייעת חשודה בכך שדרשה מילדים בגן בקריית אתא להכות בן 3 . ינואר 2014. אדריאן הרבשטיין
גן הילדים בקריית אתא/אדריאן הרבשטיין

כתב אישום הוגש היום (שני) נגד חנה ירון, בת 59, סייעת בגן ילדים בקריית אתא – שהורתה לילדים בגן להכות ילד כבן שלוש אחרי שזה הרביץ לחבריו. כתב האישום נגדה הוגש היום לבית המשפט המחוזי בחיפה על ידי פרקליטות המחוז באמצעות עו"ד ענבל ברנסון, על עבירות של התעללות בקטין ותקיפה בנסיבות מחמירות.

מכתב האישום עולה כי בחודש פברואר השנה, כשהגננת הקבועה הייתה בחופשה, ריכזה הסייעת את הילדים למפגש. מדובר בגן שבו רשומים 32 ילדים בגילאי שלוש וחצי עד ארבע וחצי. במהלך המפגש התלוננה אחת הילדות כי אחד מחבריה לגן הכה אותה. בתגובה לכך, לפי האישום, הורתה הסייעת לילדה "להחזיר לו". הילדה, יחד עם שני ילדים נוספים, החלה לבעוט באותו ילד, כאשר הסייעת צופה במעשיהם ו"איננה עושה דבר". לאחר מכן, השלושה שבו למקומם.

עוד ידיעות בוואלה! חדשות
נתניהו בפתיחת מושב החורף: "בנינו כמו כל ממשלות ישראל הקודמות"
לבנון: מת "מפקד צבאי בכיר" של ארגון חיזבאללה
יממה לאחר הערעור על זיכויו: מוטי חסין יצא מהארץ

אלא שהעניין לא הסתיים שם. בהמשך, אחרי שילדים נוספים טענו שהילד הכה גם אותם, משכה הנאשמת את הילד בכוח אל מרכז המעגל, פנתה לכל ילדי הגן ואמרה כי מי שספג מכות, רשאי להחזיר לילד. בהוראתה, כך לפי האישום - ניגשו כל ילדי הגן אל הילד, הקיפו אותו, בעטו בו ושבו למקומם. לפי העדויות - הנאשמת פנתה אז לילד ושאלה אותו "אם זה נעים לו", והוסיפה כי "כך הוא לומד", כדבריה.

עורכת הדין תמי אולמן המייצגת את ירון אמרה כי היא מכחישה את הנטען בכתב האישום. לדבריה, הייתה "אי-הבנה של הילדים" את אשר זו הורתה להם לעשות. היא הוסיפה כי הסייעת טענה שכשהבחינה במכות, היא הפסיקה אותן.

לפניות לכתב אלי אשכנזי: elidanaa@gmail.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully