וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: סייעת בגן הורתה לילדים להכות את חברם בן ה-3

קובי מנדל

2.2.2014 / 17:15

הורי פעוט מקריית אתא נדהמו לשמוע מבנם שהוא נאלץ לעמוד במרכז הגן ולספוג מכות מחבריו בהוראה של הסייעת. נפתחה חקירה נגד המטפלת, שהושעתה. בידי המשטרה סרטון של התקרית

חשד למקרה אלימות בגן ילדים - בעידוד אחת המטפלות: סייעת בגן ילדים פרטי בקריית אתא תיחקר מחר (שני) במשטרת זבולון אחרי שהתקבלו עדויות לפיהן היא הורתה לילדי הגן להכות את חברם, בן שלוש, שככל הנראה השתולל במהלך יום הלימודים וזרק כסא על חבריו. בידי המשטרה סרטונים המתעדים התקיפה.

המקרה אירע ביום שני שעבר, כשהגננת נעדרה מהגן, והסייעת מילאה את מקומה. על פי החשד, אחרי שהילד התפרע וסירב להירגע, הסייעת הציבה אותו במרכז הגן והורתה לשאר ילדים להכות אותו. בתום אותו יום לימודים, שמו לב הוריו של הפעוט שהוא נסער – וכששאלו אותו על פשר התנהגותו, סיפר להם שהוכה בגן. הורים נוספים בגן, ששמעו על המקרה מילדיהם - דיווחו על כך להורי הפעוט, שלכאורה עבר את ההתעללות בחסות הסייעת.

נוכח התקיפה, החליטו ההורים להגיש בסוף השבוע תלונה על המקרה במשטרה ומחר, כאמור, תגיע החשודה לחקירה. הגננת מצדה השעתה את עמיתתה מהעבודה עד לסיום חקירת המשטרה.

עוד בוואלה! חדשות
בזכות גוגל: צעיר שאומץ איתר את הוריו הביולוגיים
לבד במדבר: ימיו הקשים של אברג'יל בכלא החדש
הרב אלון החליט לא לערער: "מעדיפים לסיים את הפרשה"

י', הגננת ובעלת המקום תושבת קריית אתא, נתונה עדיין - כך לדבריה, ב"הלם" מהאירוע, אשר נודע לה רק ביום חמישי בערב מפי ההורים. "אני בודקת את הפרשה יחד עם המשטרה ויכולה לומר שמקרה שכזה לא קרה בעבר בגן, ואסור שיקרה בגן ילדים", אמרה לוואלה! חדשות. היא סיפרה שהסייעת היא בת 50 אשר עובדת בגן כבר 20 שנה. "היא לא אדם אלים. היא אולי מרימה קול, אך לא יד", הוסיפה.

הגננת, שמסתמכת כאמור על הפרטים ששמעה מההורים בגן ציינה כי מה שקדם לאירוע, היה שהילד "השליך כסא לעבר אחד הילדים וגם הרביץ". לדבריה, כבר ביום חמישי היא פנתה לכל הגורמים הרלוונטיים, המשטרה, הרווחה והעירייה כדי שיסייעו לה בעניין. בתשובה לשאלה אם היא קיימה שיחות הסברה לילדים אמרה כי לא עשתה כן משום שהיא לא אשת מקצוע בתחום הפסיכולוגי. "האירוע נודע לי רק מהורים ולא קיבלתי שום דיווח. הגן שלנו ידוע בקריית אתא כגן אמין.הגן שבבעלותי פועל למעלה מ-20 שנה ויש כבר הורים לילדים שהם בעצמם היו ילדים בגן שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully