וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבד במדבר: ימיו הקשים של אברג'יל בכלא החדש

2.2.2014 / 14:52

לאחר שהוחזר מארה"ב להמשך ריצוי מאסרו בארץ, שובץ אחד מראשי עולם הפשע הישראלי בתא מבודד בכלא נפחא הדרומי. "רק הספיק לדרוך בישראל וכבר בכלא עם מחבלים", מתרעמים קרוביו

צילום: יחידת הפקות שב"ס, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ'

ימים קשים עוברים על ראש ארגון הפשיעה יצחק אברג'יל. מאז שחזר מארצות הברית ביום חמישי האחרון להמשך ריצוי מאסרו בישראל, הוכנס אברג'יל לתא מופרד ומבודד בכלא נפחא במצפה רמון. את מרבית יומו הוא נאלץ לבלות לבדו, כאשר רק שעה אחת ביום מוקצבת לו לצורך שיחות טלפון עם אשתו, עם ילדיו ועם בני משפחתו הקרובה. עד כה, על אף שאחת הסיבות שבגללן ביקש לחזור ארצה היא הגעגועים למשפחתו, לא התאפשר לקרוביו של אברג'יל לבקר אותו בבית הכלא, שכן הדבר מצריך בהתאם לנוהלי שירות בתי הסוהר.

עוד על חזרתו של יצחק אברג'יל לישראל:
דומרני, מולנר, שירזי, אלפרון: ארגוני הפשע הגדולים קורסים
עם שובו של אברג'יל: יחסי הכוחות בעולם התחתון
אחרי 3 שנים: העבריין יצחק אברג'יל נחת בישראל

בני משפחתו מתרעמים מהחלטת אנשי שירות בתי הסוהר לשבץ את אברג'יל דווקא בכלא שבו מוחזקים בעיקר אסירים ביטחוניים. "הוא עדיין לא הספיק לדרוך בישראל וכבר מכניסים אותו לכלא עם מחבלים", אמרו קרוביו של אברג'יל. עו"ד שרון נהרי, בא כוחו של אברג'יל, הודיע כי בכוונתו לדרוש מהשב"ס להעביר אותו לכלא אחר, "פחות מאיים" מזה שהוא נמצא בו.

אחרי 3 שנים: העבריין יצחק אברג'יל נחת בישראל. צילום מסך
"הוא עדיין לא הספיק לדרוך בישראל וכבר מכניסים אותו לכלא עם מחבלים". אברג'יל מורד מהמטוס/צילום מסך

גם במהלך העברתו לישראל חווה אברג'יל קשיים מסוימים, כאשר היה תחת אחריותם של המרשלים האמריקנים הקשוחים. זמן קצר לפני שהוכנס למטוס, ביקש אברג'יל שלא ללבוש את מדי האסיר של בתי הכלא האמריקניים, וללבוש במקומם את הבגדים האזרחיים שהובאו לו על ידי באי כוחו. בשל סירובם של המרשלים לבקשה, התאפשר לאברג'יל להחליף בגדים רק במהלך הטיסה ולא לפני כן.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
יצחק אברג'יל נוחת בנתב"ג, ינואר 2014. יחידת הפקות שב"ס,
בכוונת עורך דינו לדרוש מאנשי השב"ס להעביר אותו לכלא אחר. אברג'יל מוכנס לרכב שירות בתי הסוהר/יחידת הפקות שב"ס

ביום חמישי האחרון, נחת אברג'יל, מי שנחשב במשך שנים לאחד מבכירי עולם הפשע בישראל, בנתב"ג לאחר שריצה מאסר של כשלוש שנים בארצות הברית. בית המשפט בארצות הברית אישרר לפני כחודש את בקשתו לחזור ארצה ולרצות כאן את יתרת עונשו, המסתכמת בשלוש שנים. אברג'יל נעצר באוגוסט 2008 והוחזק בכלא הישראלי עד ינואר 2011, בגין עבירות שביצע בחו"ל. באותם ימים הוגש נגדו כתב אישום בבית המשפט הפדרלי בלוס אנג'לס על שורת עבירות, בהן רצח סוחר הסמים הישראלי סמי אטיאס, סחר בסמים, ניהול ארגון פשיעה וכן עבירות נוספות של הלבנת הון ועבירות מס.

לאחר משא ומתן שניהלו סנגוריו עם התביעה האמריקנית, נמחקו חלק מהאישומים נגדו ונגזרו עליו עשר שנות מאסר, הכוללות גם את תקופת מעצרו בישראל במהלך הליך ההסגרה. עם זאת, הרשויות בארצות הברית חתמו עמו על הסדר טיעון, שבמסגרתו עונשו יופחת לשמונה שנים וחצי בתנאי שירצה את מאסרו בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully