וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עזבו את האוסקר: ההצלחות של הישראלים בהוליווד

19.10.2014 / 16:09

בעוד הסרט הישראלי "גט" מקווה לזכות במועמדות לאוסקר, מתברר שיש דרכים נוספות בהן ישראלים יכולים להצליח בגדול בבירת הקולנוע, הוליווד. מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

האסון בנפאל, כך זה קרה: טרק ה"אראונד אנאפורנה" הוא אחד המסלולים המתוירים בעולם, ומדי שנה מבצעים אותו אלפי מטיילים. סופת השלגים החריגה בשבוע שעבר תפסה את המטיילים לא מוכנים ואפילו המדריכים המקומיים לא היו מודעים לסכנות. מהדורת וואלה! חדשות משרטטת את מסלול המוות, ומנסה לענות: האם האסון יכול היה להימנע?

מזגזג סדרתי: יותר משלוש פעמים זו כבר כנראה תופעה - שר החוץ האמריקני ג'ון קרי, שוב פלט בסוף השבוע אמירה שהכעיסה את ישראל, זכה למטח של ביקורת ואז במחלקת המדינה הכחישו וטענו שישראל הוציאה את אמירותיו מהקשרן. אחרי פליטת הפה על מדינת אפרטהייד וה"פוף", הפעם קשר קרי בין ההתגייסות לדאע"ש למדיניות הישראלית במשא ומתן עם הפלסטינים. כתבנו המדיני, אמיר תיבון, על מה שנראה כמו שיטת קרי: פולט, חוטף ומכחיש.

סוף סוף היורה כאן: למרות שבמהלך סוכות ירד גשם ברוב חלקי הארץ, היום אפשר להכריז רשמית על היורה. משעות הצהריים ובעיקר בערב צפוי להגיע רשמית הגשם הראשון ולשטוף את רוב חלקי הארץ. במקביל נרשמת ירידה חדה בטמפרטורות של יותר מחמש מעלות בין שבת לשני. חזאי ערוץ 10, טל שמאי, עם התחזית המלאה לשבוע סתווי במיוחד.

צפו במהדורה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully