וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פולט, חוטף ומכחיש: הזיגזגים של ג'ון קרי

19.10.2014 / 16:08

פעם אחר פעם מצליח שר החוץ האמריקני, ג'ון קרי, להגיד דברים שמרגיזים את ישראל – ומיד להכחיש שאמר אותם. הדוגמא האחרונה הייתה בסוף השבוע, אבל אצל קרי מדובר בדפוס קבוע: פולט, חוטף, מכחיש ומתנצל. מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

האסון בנפאל, כך זה קרה: טרק ה"אראונד אנאפורנה" הוא אחד המסלולים המתוירים בעולם, ומדי שנה מבצעים אותו אלפי מטיילים. סופת השלגים החריגה בשבוע שעבר תפסה את המטיילים לא מוכנים ואפילו המדריכים המקומיים לא היו מודעים לסכנות. מהדורת וואלה! חדשות משרטטת את מסלול המוות, ומנסה לענות: האם האסון יכול היה להימנע?

הצלחה ישראלית בהוליווד: בעוד הסרט "גט" מקווה לזכות במועמדות לסרט הזר הטוב ביותר באוסקר ובכך לקבל הכרה בינלאומית, ישראלים אחרים זוכים להצלחה המיוחלת בהוליווד. בין גל גדות שהוחתמה על סרט נוסף וצמד במאים שהוחתמו לעשות רימייק ב"סוני", נראה שהדרך לתהילה לא מחייבת פסלון מוזהב.

סוף סוף היורה כאן: למרות שבמהלך סוכות ירד גשם ברוב חלקי הארץ, היום אפשר להכריז רשמית על היורה. משעות הצהריים ובעיקר בערב צפוי להגיע רשמית הגשם הראשון ולשטוף את רוב חלקי הארץ. במקביל נרשמת ירידה חדה בטמפרטורות של יותר מחמש מעלות בין שבת לשני. חזאי ערוץ 10, טל שמאי, עם התחזית המלאה לשבוע סתווי במיוחד.

צפו במהדורה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully