וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה מבקשת עזרת הציבור בחיפוש אחר נעדר מתל אביב

דניאל מינביצקי, בן 35, נראה לאחרונה בשבת שעברה כשהוא לובש מכנסיים אפורים ונועל סנדלים. גובהו 1.90 מטר, על כף ידו השמאלית קעקוע של תו נגינה. כל היודע דבר על מקום הימצאו מתבקש לפנות למוקד 100

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דניאל מינביצקי. משפחתו, ביחד עם משטרת ישראל, עושים מאמצים גדולים בימים האחרונים בניסיונות לאתרו/מערכת וואלה!, צילום מסך

משטרת ישראל מסרה הערב (שבת) כי היא מבקשת את עזרת הציבור בחיפושים אחרי דניאל מינביצקי, תושב תל אביב בן 35, אשר נעדר מביתו כבר יותר משבוע ימים. על פי הודעת המשטרה, דניאל נראה לאחרונה כשהוא יוצא מביתו שבצפון תל אביב ביום שבת שעבר בשעות הבוקר, ומאז אבדו עקבותיו. משפחתו, ביחד עם משטרת ישראל, עושים מאמצים גדולים בימים האחרונים בניסיונות לאתרו.

גובהו של דניאל הוא 1.90 מטר. מבנה גופו רזה. על גב כף ידו השמאלית קעקוע קטן של תו נגינה. הליכתו מעט כפופה. ביום בו נראה לאחרונה הוא לבש מכנסיים אפורים ונעל סנדלים של חברת "שורש". כל היודע דבר על מקום הימצאו מתבקש לפנות בהקדם למוקד 100 של המשטרה.

אביו של דניאל, שוקי, סיפר כי מדובר ב"בחור מבריק ותלמיד מצטיין. הוא היה בקורס טיס ועבר ליחידת מגלן, ושם כנראה עבר תקופה לא טובה". לדבריו, "לפי הפעולות שהוא עושה יכול להיות שעולים לו דברים בחזרה, ושהוא במצב נפשי רגיש. לכן הוא גם גר אצלנו בבית. הוא עזב בפתאומיות ואנחנו מפחדים שיש לו מחשבות אובדניות, ולכן אנחנו מבקשים שיפנו אלינו או אל המשטרה אם יודעים משהו".

עוד בוואלה! חדשות:
המסע הביתה: הפצועים מהסופה בנפאל בדרך לישראל
התאונה בים המלח: נהג הרכב הפוגע מת מפצעיו
ארגון הבריאות העולמי מודה: "נכשלנו בטיפול באבולה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully