וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבוכה לביידן: בנו סולק מהצי כי השתמש בקוקאין

"וול סטריט ג'ורנל" חשף כי בנו של סגן נשיא ארה"ב, האנטר, שוחרר בפברואר מיחידת המילואים של חיל הים עקב בדיקת סמים שנמצאה חיובית. ביידן הצעיר: "מתבייש בפעולותיי ומכבד את ההחלטה"

האנטר ביידן, ג'ו ביידן וברק אובמה ב-2010. AP
"היה לי לכבוד לשרת בצי". האנטר ביידן/AP

בנו של סגן נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן, האנטר, סולק בחודש פברואר משירות ביחידות המילואים של חיל הים האמריקני לאחר שבבדיקת סמים שנערכה אשתקד נמצא כי השתמש בקוקאין - כך חשף הלילה (שישי) העיתון "וול סטריט ג'ורנל". האנטר, בן 44, עורך דין ושותף בחברת השקעות, פרסם תגובה באמצעות עורך דינו שמאשרת את הפרטים.

"היה לי לכבוד לשרת בצי ואני מתחרט מעומק לבי ומתבייש שפעולותיי הובילו לשחרורי", מסר ביידן. "אני מכבד את ההחלטה ועם האהבה והתמיכה של משפחתי אני ממשיך הלאה". דובר חיל הים אישר כי ביידן שוחרר מהיחידה בפברואר אך לא הוסיף עוד פרטים מטעמים של צנעת הפרט. לשכתו של סגן נשיא ארצות הברית סירבה לענות לשאלות העיתונאים והפנתה אותם אל עורך דינו של האנטר.

על פי סוכנות הידיעות אי-פי, האנטר הוסמך כצוער ביחידת המילואים של חיל הים בשנת 2012, במסגרת מסלול מיוחד שמכשיר אזרחים ללא עבר צבאי לשורות היחידה לאחר טירונות בת שבועיים. עקב גילו, שהיה גבוה מהמקובל, נאלץ ביידן לחתום על כתב ויתור. במאי 2013 הוסמך לתפקיד קצין יחסי ציבור והוצב בנורפוק שבמדינת וירג'יניה, אך כחודש לאחר הסמכתו סולק מהיחידה עקב בדיקת הסמים האמורה.

עוד בוואלה! חדשות:
אחרי חצי שנה: הנערות החטופות בניגריה ישוחררו
דרום קוריאה: רצפה קרסה במהלך הופעה - 16 נהרגו
בשם אללה: המגזין שמצדיק אונס ורצח של אלפי אזרחים

סגן נשיא ארצות הברית, ג'ו ביידן, עם בנו האנטר ב-2010. AP
לשכת סגן נשיא ארה"ב סירבה להגיב לשאלות העיתונאים. ג'ו ביידן עם בנו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully