וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: בן 35 אנס את שכנתו בת התשע בבית שמש

16.10.2014 / 0:09

לפי החשד, אורי מנטסנוט נכנס לחדרה של הילדה כשישנה, נגע באיבר מינה והתפשט. עורכת דינו ובני משפחתו טוענים כי היה שיכור וחשב שזו דירתו. "יש לו בעיות נפשיות, חוששים ממנו כשהוא שותה"

ילדה ישנה. ShutterStock
לפי החשד, הוא הרגיע את הבהלה הראשונית של הילדה שהתעוררה "באמצעות תחבולות", ואז נגע באיבר מינה/ShutterStock

משטרת בית שמש עצרה אתמול (רביעי) את אורי מנטסנוט, תושב בית שמש בן 35, בחשד כי אנס שכנתו בת ה-9 וביצע בה מעשים מגונים. לפי החשד, מנטסוט נכנס בשעות הבוקר המוקדמות לדירתם של שכניו שלא הייתה נעולה בעקבות ליל "הושענא רבה" ופנה לחדרה של בת המשפחה שישנה באותה שעה. לאחר שהרגיע אותה, נגע באיבר מינה, אנס אותה, חשף את איבר מינו ונמלט. לדברי המשטרה, החשוד מנע מהילדה את הבהלה הראשונית "באמצעות תחבולות". מעצרו הוארך בארבעה ימים.

עוד בנושא:
חשד: מאמן קרב מגע מהדרום אנס מתאמנת בת 16
תפנית בחקירת האונס ברחובות: החשוד שוחרר, נער אחר נעצר
חשד: ביקר את חבריו בחגים – ואנס את ילדתם בת ה-11

עורכת הדין של החשוד טענה בדיון בהארכת מעצרו כי מנטסנוט היה שיכור, נכנס לדירת המשפחה בטעות ומכיוון שחשב שזה ביתו שלו הוא התפשט. "מדובר באדם שבמהלך השעות שקדמו לנוכחותו בבית המשפט שתה ללא ספק הרבה מאוד", סיפרה. עם זאת, נציג המשטרה, רב-סמל ראשון רביב נוימן, לא השתכנע וענה כי החשוד שתה בירה אחת בלבד לפני הכניסה לבית.

סנגורו של החשוד הוסיפה: "דיברתי עם אשתו ואחותו, והן אמרו שיש לו בעיה כבדה מאוד של שתייה. אם הוא היה שתוי הוא גם לא היה מסוגל לעשות אקט מיני כלשהו. קרוב לוודאי שזה היה בטעות תוך כדי כך שחשב שהגיע לביתו, בגלל שתייה מרובה. הוא לא התפרץ לבית, הוא נכנס כבעל בית וחשב שזה חדר השינה שלו. בן אדם שבא הביתה והולך לישון מתפשט".

מקורביו של מנטסנוט סיפרו כי הוא אכן סובל מבעיית שתייה שכבר התגבר עליה בעבר, אך מאז שהוריו נפטרו שב לסורו. "מאז, הוא מגיע הביתה ולפעמים נזרק בחוץ", סיפרה אחותו בבית המשפט. "אנחנו כל הזמן בפחד ממה שיקרה לו כשהוא שותה, יש לו בעיות נפשיות. הוא בטיפול פסיכיאטרי והיה מאושפז במוסד 'איתנים' (המרכז הירושלמי לבריאות הנפש, י.א) ומאז הוא במעקב עם פסיכיאטר".

המשטרה מייחסת למנטסנוט עבירות של אונס קטינה מתחת לגיל 14, מעשה מגונה בקטינה מתחת לגיל 14 והסגת גבול פלילית. החקירה נמשכת והמשטרה צפויה להביאו להארכת מעצר נוספת ביום ראשון. הילדה הועברה לחוקרי ילדים שגבו ממנה עדות.

לפניות לכתב יאיר אלטמן: talk2yaira@walla.com

(עדכון ראשון: 19:09)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully