וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: ביקר את חבריו בחגים – ואנס את ילדתם בת ה-11

14.10.2014 / 0:29

תושב ראשון לציון נעצר בחשד כי אנס את בתם של חבריו המתגוררים בהתנחלות ענב במהלך החגים. נבדק החשד כי עשה זאת גם במקרים נוספים. החשוד מכחיש את המיוחס לו. מעצרו הוארך בשבוע

אילוסטרציה של אישה יושבת. ShutterStock
במשטרה מעריכים כי חומר הראיות יתגבש לכדי כתב אישום/ShutterStock

תושב ראשון לציון נעצר אתמול (שני) בחשד כי במהלך החגים, בעת שהתארח אצל חבריו בהתנחלות ענב שבשומרון, אנס את ילדתם, בת 11. במשטרה בודקים אם החשוד ביצע את המעשים במקרים נוספים בעבר ולא רק במהלך החגים. העבירות המיוחסות לחשוד הן התעללות מינית בחסר ישע, מעשה מגונה בקטינה מתחת לגיל 14 ובעילה קטינה מתחת לגיל 14, עבירה המוגדרת בחוק כאונס.

החקירה נפתחה בעקבות תלונה שהגיעה לגורמי הרווחה, לאחר שהילדה התלוננה על האיש. בעקבות התלונה, נגבתה עדות של הילדה אצל חוקרת ילדים, וזמן קצר לאחר מכן, עצרו חוקרי מרחב שומרון במחוז ש"י את החשוד. בחקירתו, הכחיש החשוד את המיוחס לו וטען כי הוא מכיר את המשפחה ולעולם לא היה פוגע בילדה.

לאחר החקירה הוחלט להביאו בפני שופט לדיון על הארכת מעצרו בבית משפט השלום בפתח תקווה, בסיומו קבע בית המשפט כי ישהה במעצר שבעה ימים נוספים. גורמים במשטרה סבורים כי החומרים שהצטברו נגד החשוד מספיקים, ולא מן הנמנע כי החומר שהתגבש יגיע בסופו של דבר לכדי כתב אישום.

עוד בוואלה! חדשות:
חשד: "הרופא חשף איבר מינו בצ'אט בפני קטינות רבות"
מחדל? תקף את אחותו בעבר, שוחרר מאשפוז - ורצח
700 ילדי פנימיות רוצים רק דבר אחד: בית

לפניות לכתב יוסי אלי: yossieli1982@gmail.com

(עדכון ראשון: 19:47)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully