וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: "הרופא חשף איבר מינו בצ'אט בפני קטינות רבות"

בית משפט השלום בחדרה האריך ב-3 ימים את מעצר רופא הילדים, החשוד בביצוע מעשים מגונים בפני קטינות והטרדתן באינטרנט. לפי החשד, שלח תמונות גסות ודרש לשלוח לו תמונות חושפניות

צילום: שלומי גבאי, עריכה: ניב פוקס

בית משפט השלום בחדרה הורה היום (שני) על הארכת מעצרו בשלושה ימים של הרופא בן 61 מאזור חדרה, החשוד בביצוע מעשים מגונים בפני קטינות והטרדתן באמצעות האינטרנט. במהלך הדיון חשף נציג המשטרה, רב-סמל בכיר דוד אלפסי, כי הרופא חשוד ביותר מ-20 מקרים דומים, בהם שוחח באמצעות הצ'ט של אתר וואלה! ובהודעות ווטסאפ עם קטינות. לשיחות היה גוון מיני ובמהלכן חשף את איבר מינו בפניהן, שלח תמונות גסות ודרש מהקטינות לשלוח לו תמונות חושפניות שלהן.

לוכד הפדופילים "הפיל" ברשת רופא ילדים ותיק

על פי חומר החקירה, הרופא חשוד, בין השאר, כי במהלך יום הכיפורים האחרון, שוחח לכאורה עם נערה בת 13 במשך כמה שעות, ובמהלך השיחה שלח לה תמונות פרובוקטיביות שלו, ודרש ממנה תמונות "עם בגדים קצרים". אולם, בצדו השני של הקו לא הייתה קטינה, אלא אבי דוביצקי, המכונה "לוכד הפדופילים". חוקרי המשטרה שהחרימו את מחשביו של הרופא וכן דיסק קשיח ודיסק און קי, בהם מצאו חומרים פדופיליים ותמלילי שיחות מיניות אותן ערך הרופא עם אותן קטינות.

הארכת מעצר לרופא שנעצר בחשד לעבירות מין, חדרה אוקטובר 2014. שלומי גבאי
הרופא בהארכת מעצרו, היום/שלומי גבאי

נציג המשטרה טען כי עליהם לבצע פעולות חקירה שונות שמצריכות את השארתו של הרופא מאחורי סורג ובריח, שכן הוא מסוכן ועלול לשבש את החקירה. סנגורו של הרופא, עו"ד אריאל סלטו, טען בבית המשפט כי כל העבירות לכאורה בוצעו במרחב הווירטואלי, ומאחר שכל המחשבים שברשותו הוחרמו על ידי המשטרה, אין הוא מסוכן. לכן, הוא הציע חלופת מעצר הולמת להמשך החקירה. השופט משה גינות סבר כי קיים חשד סביר לכך שהחשוד ביצע את המיוחס לו והורה על הארכת מעצרו עד יום רביעי הקרוב וכן אסר על פרסום שמו, תמונתו ויתר פרטיו המזהים.

"מדובר ברופא המתמחה ברפואת ילדים זה 30 שנה, הוא ידוע ומוערך", אמר קצין בכיר המקורב לחקירה. "שאלת השאלות היא האם במשך כל השנים בהן טיפל באלפי ילדות היה אירוע בו חרג מאופן הטיפול הראוי וביצע מעשים דומים לאלו בהם הוא חשוד כעת". בסביבתו של הרופא קיבלו את דבר מעצרו בתדהמה. איש צוות רפואי המכיר את הרופא סיפר: "מדובר ברופא מסור ואחראי שבמשך כל שנות עבודתו לא דבק בו רבב. הוא נעים הליכות ואדיב. זאת מכה קשה לכל ענף הרפואה בארץ".

לפניות לכתב שלומי גבאי: shlomimyg@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully