וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: מאמן קרב מגע מהדרום אנס מתאמנת בת 16

15.10.2014 / 14:31

על פי החשד, המאמן תקף את הנערה בתום שיעור משותף. הוא טען בחקירתו שהיחסים היו בהסכמה. כמו כן, אישה אחרת בשנות ה-30 לחייה התלוננה נגד אותו המאמן כי תקף אותה מינית לפני שנתיים

אילוסטרציה. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock

מדריך קרב מגע, תושב באר שבע בשנות ה-30 המאוחרות של חייו, נעצר בחשד שאנס נערה בת 16 אותה הכיר במסגרת עבודתו – כך הותר היום (רביעי) לפרסום. החשוד נעצר ביום שבת, והובא היום לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בבאר שבע. היחידה המרכזית של מחוז נגב של המשטרה ממשיכה בחקירת המקרה.

הנערה בת ה-16 יצרה בחודש האחרון קשר עם החשוד וביקשה שייאמן אותה בקרב מגע. בתום האימון, כך על פי החשד, הוא אנס אותה. החשוד נעצר ובחקירתו הכחיש את הטענות נגדו. לטענתו, הכל נעשה בהסכמה. כמו כן, הגיעה למשטרה תלונה נוספת של אישה בשנות ה-30 לחייה, שסיפרה כי אותו מאמן תקף אותה מינית לפני כשנתיים. החשוד טרם נחקר בעניין. גורמים במשטרה מסרו כי מדובר בחקירה מורכבת ורגישה מאוד והיא נמצאת בראשיתה.

בשבוע שעבר התנהל ברחובות מצוד נרחב אחר צעיר החשוד באונס נערה בת 15, שיצאה לפנות בוקר לרכיבה על אופניים בעיר. מחקירת המקרה, עולה כי החשוד עצר את האופניים, והוביל אותה באלימות למקום מסתור לצד השביל, בשטח פתוח ברחוב סירקין בעיר, שם על פי החשד אנס אותה באכזריות. נער בן 17 נעצר בחשד למעורבות במעשה אך שוחרר וצעיר בן 15 נעצר.

תפנית בחקירת האונס ברחובות: החשוד שוחרר, נער אחר נעצר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully