וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: המטוס התפרק באוויר. "תתפללו בשבילנו"

כשעה לאחר שטיסה AA2293 של חברת "אמריקן איירליינס" המריאה מסן פרנסיסקו לדאלאס, לוחות המטוס החלו להתנתק ממנו והקברניט ביצע נחיתת חירום. אחד הנוסעים, שתיעד את הרגעים מעוררי האימה: "לפתע היו רעשים חזקים"

צילום: סרטון חובבים שהועלה לרשת, עריכה: יאיר דניאל

הנוסעים המבוהלים של טיסה AA2293 מסן פרנסיסקו לדאלאס כנראה לא ישכחו לעולם את הדקות הארוכות לפני נחיתת החירום, כשהמטוס החל להתפרק באוויר. ג'יימס ווילסון, נוסע שהיה על אותה טיסת "אמריקן איירליין" ביום שני, תיעד את הרגעים בהם לוחות המטוס החלו להתנתק ממנו במהלך הטיסה, בגובה רב. חברת התעופה אישרה את הפרטים.

"לפתע היו רעשים חזקים", שחזר ווילסון בראיון לרשת NBC. בעמוד הפייסבוק שלו, כתב ווילסון בעודו במטוס "טיסה 2293 החלה להתפרק באוויר. בבקשה, תתפללו עבורינו". לדבריו, בסופו של דבר הדיילות במטוס עשו עבודה טובה במהלך הנחיתה והצליחו לשמור על הנוסעים רגועים עד כמה שאפשר.

הקברניט החליט לשוב לסן פרנסיקו ולבצע נחיתת חירום בנמל התעופה הבינלאומי כשעה לאחר ההמראה, "לאחר שכמה לוחות ניתקו ממקומם כשהמטוס היה באוויר", נמסר מדובר חברת התעופה, מאט מילר. ה-FAA, הגוף האחראי על בקרת התנועה האווירית בארצות הברית, מסר כי התקרית אירעה בעקבות שיבושים בלחץ האוויר בתוך המטוס. מילר הכחיש את הדברים ואמר כי לראיה, מסיכות החמצן אפילו לא נפתחו עבור הנוסעים מכיוון שלא היה צורך בהן. לדבריו, הבעיה הייתה בצינור אוויר שהתפוצץ.

גורם בנמל התעופה הבינלאומי של סן פרנסיסקו מסר כי במהלך הנחיתה אף נוסע לא נפגע, וכל מי ששהה על המטוס שובץ ללינה בבית מלון סמוך. בבוקר שלאחר הנחיתה, הנוסעים הוטסו על ידי חברת התעופה לדאלאס. מה-FAA נמסר כי יטפלו בבעיה בטרם המטוס ישוב להמריא.

עוד ידיעות שאסור לכם לפספס:
תינוקת נמחצה תחת גופת אביה במשך 3 ימים - ושרדה
דמותו החדשה של בוב הבנאי מעוררת סערה בעולם
אין לכם כנפיים? "רד-בול" חייבת לשלם לכם כסף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully