וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תינוקת נמחצה תחת גופת אביה במשך 3 ימים - ושרדה

בטי ג'ין פילדס אותרה בין גופת אביה ג'ייסון, שמת ככל הנראה מדום לב, והמיטה שבביתם בלואיזיאנה, לאחר שאחיה, בן ארבע, הזעיק את השכנים. אמה, ששהתה במאסר, שוחררה כדי לטפל בבתה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפעוטה סבלה משלפוחיות בעורה, אך מצבה מוגדר טוב. המרכז הרפואי שרבפורט/מערכת וואלה!, צילום מסך

תינוקת בת 11 חודשים הצליחה להישאר בחיים אף על פי שנלכדה מתחת לגופת אביה במשך שלושה ימים לפחות – כך דווח אתמול (שני) ברשת "סקיי ניוז". בטי ג'ין פילדס אותרה ביום שישי תחת אביה ג'ייסון, שכלל הנראה מת מדום לב בביתם שבעיירה פלזנט היל במדינת לואיזיאנה בארצות הברית. אמה של התינוקת שהתה במאסר בבית כלא בזמן האירוע, וזכתה בחנינה מוקדמת כדי לטפל בבתה הפעוטה.

החוקרים שהגיעו לזירה סבורים כי פילדס נותר על מיטתו, כשבתו נלכדה בין גופתו לבין הקיר לפחות 72 שעות. השניים נמצאו לאחר שאחיה הקטן של הפעוטה, בן שלוש, רץ לבית השכנים וסיפר כי הוא חושב שאביו מת.

הפעוטה הוטסה למרכז הרפואי האוניברסיטאי בעיר שרבפורט, כשהיא סובל משלפוחיות בעורה ומחריצים בצדה הימני של מצחה, בשל דחיקתה נגד הקיר למשך זמן כה רב. מבית החולים נמסר כי מצבה של הפעוטה טוב וכי היא כבר משחקת עם צעצועים. מהמשפחה נמסר כי הם חווים רגשות מעורבים – הם מאושרים שהפעוטה שרדה, אך כואבים את מותו של אבי הילדים.

(עדכון ראשון: 20:42)

עוד ידיעות שאסור לפספס
סין: עונש מוות לחברי כת שרצחו "אישה שטן" במקדונלדס
בריטניה: רצח את בתו בדקירות כי דיברה בטלפון הנייד
חשש בבריטניה: "רוצח סדרתי" מכין מזון מבשר חתולים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully